قدردانی بانک پارسیان از همفکری مشتریان

بانک پارسيان به منظور سپاس و قدرداني از همفکري و مشارکت مشترياني که با تکميل فرم هاي نظر سنجي و ارايه ديدگاه ها ي خود موجبات ارتقاي کيفي و کمي خدمات بانک را فراهم مي کنند، نهمين دوره قرعه کشي صندوق انتقادها و پيشنهادهاي شعب خود را برگزار کرد که در اين قرعه کشي سه نفر از بهترين پيشنهاد دهندگان به قيد قرعه به عنوان برنده مشخص و با حضور در شعبه جوايز خود را دريافت کردند.

آقایان نظر مسیحی، مشتری شعبه کازرون، آذرمنش، مشتری شعبه گیلاوند و خانم فتاحی، مشتری شعبه ایلام، برندگان دوره بهار صندوق انتقادها و پیشنهادهای شعب بانک پارسیان بادعوت روسای شعب یادشده در شعبه حضور یافته و جوایز خود را دریافت کردند.

آقای نظر مسیحی مشتری شعبه کازرون در این دیدار طی گفت وگویی ضمن تقدیر از این اقدام بانک پارسیان شعبه کازرون را در رعایت مشتری مداری، نظم و ارائه خدمات نوین، برترین بانک در شهرستان کازرون دانسته و از اینکه در بانک پارسیان حساب دارد، ابراز خرسندی نمود.

آقای آذرمنش، مشتری شعیه گیلاوند و یکی از برندگان این دوره صندوق انتقادها و پیشنهادها نیز با سپاس از بانک پارسیان، ارایه خدمات نوین، رفتار مناسب و فضای زیبا و آرام شعبه را از دلایل برتر بودن بانک پارسیان اعلام و از کارکنان شعبه قدردانی نمود.

خانم فتاحی، مشتری شعبه ایلام نیز ضمن قدردانی از این اقدام، توجه بانک پارسیان به نظرات و دیدگاه های مشتریان در برگه های نظر سنجی شعب را عاملی موثر در راستای پیشرفت و رشد و ترقی و همچنین ارایه خدمات برتر بانک برشمرد و از رفتارمناسب توام با خوشرویی کارکنان بانک تقدیر کرد.

شايان توجه است؛ قرعه کشي صندوق انتقادها و پيشنهادهاي شعب بانک پارسيان هر سه ماه يک بار، پس از بررسي برگه هاي نظر سنجي بيرون آمده از صندوق ها و با استمرار روش مشتري مدارانه ي بانک پارسيان برگزار و به سه نفر از مشترياني که تلفن خود را بر روي برگه نظرسنجي درج کرده باشند به قيد قرعه، کارت هديه يک ميليون ريالي بانک پارسيان اهداء مي شود.