اجرای طرح پشتیبان مشتری ازسوی ایران خودرو

مهندس هاشم يكه زارع، مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو ضمن بيان اين مطلب گفت: براي افزايش كيفيت محصولات برنامه هاي متنوعي پيش بيني كرده ايم كه به اجرا گذاشته خواهد شد. وي اظهار كرد: رفتارهايي كه در سال هاي اخير با مشتريان صورت گرفته اصلاح و جبران مي شود. مشتريان حق دارند كه محصول جديد و باكيفيت استفاده كنند و ايران خودرو خود را ملزم به تامين خواسته هاي مشتريان مي داند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو که در مراسم گشایش دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودروی اصفهان سخنرانی می کرد، خودروسازی را لکوموتیو صنعت ایران خواند و گفت: با رشد و توسعه این صنعت چندین صنعت دیگر نیز توسعه یافته اند. وی افزود: از جمله این صنایع فولاد و پتروشیمی است، به گونه ای که مشتری و مصرف کننده بخش عمده تولیدات فولاد مبارکه خودروسازان هستند. وی ادامه داد: راه سازی و صنایع جانبی آن از جمله سیمان نیز از صنایعی هستند که از خودروسازی توسعه یافته اند. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، خودروسازی را پیشتاز سایر صنایع عنوان کرد و ضمن اشاره به اشتغال زایی این صنعت در جامعه افزود: با فرض نیاز سال آینده بازار خودرو به یک میلیون دستگاه خودرو، در صورت تولید داخلی این تعداد، علاوه بر حفظ سهم اشتغال، میزان ارزبری آن کم تر از یک میلیارد دلار خواهد بود. در صورتی که واردات این تعداد خودرو بیش از ده میلیارد دلار ارز از کشور خارج می کند.

اهداء جایزه به نظرات کیفی

وی از اجرای طرحی برای افزایش کیفیت محصولات خبر داد و گفت: در این طرح مشتریان درباره کیفیت خودروها نظر می دهند و به نظراتی که موجب بهبود کیفی محصولات شود جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

مهندس هاشم یکه زارع تصریح کرد: برای برخی از پیشنهادات که از نظر ریالی برای ایران خودرو صرفه جویی داشته باشد، که البته سود آن در نهایت نصیب مشتری می شود، جوایز وی‍ژه ای درنظر گرفته شده است.

۲۸ بهمن آغاز پیش فروش دنا

مهندس یکه زارع، از آغاز پیش فروش «دنا» محصول جدید ایران خودرو در ۲۸ بهمن ماه خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته سالانه دو محصول جدید به بازار عرضه خواهیم کرد. وی تصریح کرد: با تنوع بخشی به محصولات، ویترین کاملی در اختیار مشتریان قرار می گیرد که قطعا موجب افزایش رضایت مندی خواهد شد.

وی ادامه داد: از سال آینده خانواده ۲۰۶ که تولید آن در مقطعی با وقفه مواجه شده بود به خط تولید بازمی گردد و با تولید مجدد این خودرو رضایت مشتریان این محصول تامین خواهد شد.

توسعه زیرساخت های خودروسازی در استان ها

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، توسعه زیرساخت های خودروسازی در استان ها را رویکرد اصلی ایران خودرو در این بخش عنوان و خاطرنشان کرد: به جای افزایش ظرفیت های تولید، در زیرساخت های خودروسازی مانند موتور و گیربکس سرمایه گذاری خواهیم کرد. وی تاکید کرد: باید گذشته را چراغ راه آینده قرار دهیم و اشتباهات گذشته راتکرار نکنیم.

به جای تخریب کمک کنیم مشکلات صنعت خودرو حل شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه سخنان خود، تاکید کرد: به جای این که صنعت خودرو و ارزش های آن را انکار کنیم همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات آن برطرف شود. وی افزود: اگر این صنعت بیمار است باید کمک کنیم تا بیماری آن را برطرف کنیم.

هدف گذاری ایران خودرو برای صادرات ۳۰ درصد تولیدات

مهندس یکه زارع صدور محصولات تولیدی ایران خودرو را از رویکردهای اصلی این گروه صنعتی دانست و گفت: با افزایش کیفیت محصولات، قصد داریم در سال ۹۵،۳۰ درصد آن را به کشورهای دیگر صادر کنیم. وی این اقدام را افتخاری برای ایرانیان دانست و گفت: ایران خودرو خواهان سربلندی نام ایران در عرصه های جهانی است.

هرسال دو محصول جدید

مدیرعامل ایران خودرو، عرضه سالانه دو محصول جدید به بازار را از رویکردهای ایران خودرو عنوان کرد و افزود: با این اقدام برخی از قطعه سازان که به مرز تعطیلی رسیده اند، احیا خواهند شد و با افزایش کیفیت قطعات و قیمت های مناسب، به سمت جهانی شدن حرکت خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با افزایش کیفیت، در افق ۱۴۰۴ ایران خودرو جزو ۱۰ خودروساز اول جهانی باشد.

تولید داخل، راه نجات کشور

يكه زارع اظهار كرد: با واردات خودرو مخالف نيستيم اما راه نجات كشور را تكيه بر توان داخلي و توليد با دست توانمند جوانان ايراني مي دانيم. وي افزود: با وجود منابع سرشار داخلي و نيروي كار جوان نيازي به واردات نداريم. وي اظهار اميدواري كرد: با حمايت دولت و مجلس و ساير مسوولان شاهد رشد و توسعه صنعت خودروسازي و حضور در بازارهاي جهاني باشيم.