به گزارش افکارنیوز، بهمن حاج‌علی در جمع روسای سازمانهای صنعت، معدن و تجارت گفت: ۸۰۰۰ دستگاه پوز در کشور فعالیت می کند که امیدواریم در مراحل بعدی به ۱۵ هزار نقطه فیزیکی دارای پوز برسیم.

وی ادامه داد: در هیچ استانی با کمبود کالا مواجه نشدیم و توزیع نیز با کمک گرفتن از شبکه های تخصصی صورت گرفت که موظف هستند با امکانات خود یا عواملی که سازمانهای صنعت، معدن وتجارت از بین اصناف انتخاب وبه آنها معرفی می کنند در هر شهری نقاط توزیعی باید داشته باشند.

حاج‌علی همچنین گفت: به صورت روزانه وضعیت توزیع وفروشگاههای توزیع کننده در سراسر کشور رصد می شود و در صورت هرگونه مشکلی، تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

وی تاکید کرد: مدیران فروشگاههای زنجیره ای جلسات منظمی در وزارتخانه دارند و ما گزارش های واصله را از سراسر کشور بررسی می کنیم. این عملیات روش نوین الکترونیکی کردن به عنوان زیر ساخت شکل گرفت و تجربه مفیدی بود ولی جو منفی پیش آمده نگذاشت زوایای مثبت این طرح برای مردم ومسئولان تبیین شود.

مدیر اجرایی سبد کالا افزود: این برای اولین بار است در این حجم کالا به صورت منسجم، یکپارچه ویکدست در سراسر کشور بصورت رایگان توزیع شد.