به گزارش افکارنیوز، احمد سجادی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، اعضا نقطه نظرات خود را در زمینه ابعاد و اهداف اقتصاد مقاومتی را در حوزه انرژی بیان کردند.

وی افزود: در این جلسه، اکثریت اعضای کمیسیون بر این نکته تأکید داشتند که مهم‌ترین و اصلی‌ترین راهکار اهداف اقتصاد مقاومتی در گروی توجه به اتکا نداشتن بودجه‌های سالانه کشور به درآمدهای نفتی است. همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون، تدوین و نهایی شدن طرح اصلاح الگوی مصرف را یکی دیگر از راه‌های تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دانستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: در این جلسه قرار شد این طرح در کمیسیون انرژی بررسی و به زودی نهایی شود.

سجادی همچنین در ادامه از تدوین نامه‌ای در این کمیسیون به رئیس‌جمهور به منظور بررسی قیمت سوخت جایگاه‌های " سی‌ ان‌ جی " برای جلوگیری از تعطیلی آن‌ها در جلسات شورای اقتصاد، خبر داد و گفت: در بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون انرژی، قیمت سوخت " سی‌ان‌جی " در جایگاه‌های سوخت مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد به این منظور نامه‌ای از کمیسیون خطاب به رئیس‌جمهور برای بررسی این موضوع در جلسات شورای اقتصاد تهیه و تدوین شود.

وی خاطر نشان کرد: در این نامه‌ قرار است بر بررسی قیمت سوخت در جایگاه‌های " سی‌ان‌جی " تأکید شود. این نامه به زودی نهایی و ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/