بزرگترین دروغ سیزده ۹۳

به گزارش افکارنیوز،این روزها وقتی بین اهالی تالار شیشه ایبورسپرسه می زنی هر کسی از نظر خودش یک نسخه برای بازار می پیچیه که بعضی از آنها تو دکان هیچ عطاری پیدا نمی شه!

البته نسخه های قبلی هم که پیچیده شده تو کمتر عطاری پیدا می شه و هی باید برای خرید نسخه تو کل بورس های جهان بچرخی و آخرش هم نیابی!

بعد تو بازار تک نسخه ای تالار حافظ پیداش می کنی.

جالبتر اینکه وزیر، وکیل و رییس هر زو خطابه جدیدی دارن و با حرفهای قلمبه و سلمبه مردم را به آرامش دعوت می کنند و سود و نقدشوندگی سرمایه آنها را حواله به آینده می دهند.

راستی آینده هم مثل مهر خانم هاست کی داده کی گرفته، بعد هم به قول ما ایرانی ها از این ستون به اون ستون فرجه تا اون موقع این جنابان هم یک دلیل دیگه مثل بحران جهانی در بازارهای بورس، حمله روسیه به اوکراین، دزدیده شدن قایق مشهدی قاسم توسط دزدان دریایی، سرماخوردگی جناب مستطاب الدوله و … پیدا می کنند دوباره توجیهات شروع میشه و یکمرتبه می بینی پای بورس به سریال های تلویزیونی هم باز شد و از کارگاه علوی تا بهروز پیرپکاجکی در مورد این بازار نظر می دهند.

ولی باحالترین دروغ سیزده سال ۹۳ اینکه " حمایت " بله همون عنصر گشمده بازار تو این فصل زمستان، حتماً تو سال ۹۳ پیدا می شه البته اگر اون موقع بعضی ها باز هم خودشون به کوچه علی چپ نزنند نظر شما در مورد بهترین دروغ های سیزده سال ۹۳ چیست؟

راستی اسم کوچک حمایت چیست؟ علی حمایت، محمود حمایت، حسن حمایت و ... تازه شاید اگر این حمایت پیدا بشه همون حمایت خودمون نباشه!