روند پذیرش خودرو در نمایندگی‌ها بهبود می‌یابد

مهندس علي نمكين با شاره به افزايش قابل توجه سهم شركت ايساكو از بازار قطعات و لوازم يدكي، افزود: در سال گذشته برنامه جامع و موفقي براي افزايش دسترسي به قطعات و ارتقاي رضايت مشتريان تدوين و اجرا شد و اين دستاوردها به ما امكان ميدهد، در سال جاري با انگيزه بيشتري در اين خصوص قم برداريم.

وی گفت: در راستای تحقق سخنان مقام معظم رهبری با مدیریت جهادی و نیز تاکیدهای مدیر عامل محترم ایران‌خودرو، مبنی بر ارتقای رضایت مشتریان و مشتری مداری، برنامه‌های جدیدی را در دستور کار قرار داده‌ایم و جلسات مستمری با نمایندگی‌ها برگزار کرده‌ایم.

نمکین تشریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اجرا این است که نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش موظف شده‌اند تا خودروها را با سرعت بیش‌تری نسبت به گذشته پذیرش کنند و با ارایه بهترین خدمات بتوانیم جهش کیفی موثرتری نسبت به گذشته داشته باشیم و هیچ‌یک از مشتریان با مشکل عدم پذیرش مواجه نشوند.

وی ادامه داد: همه واحدهای مستقر در ستاد مرکزی ایساکو اعم از شبکه خدمات، فنی و مهندسی، ‌ بازرگانی و پشتیبانی نیز با قید فوریت موظف شده‌اند برای تسریع در پذیرش، تامین، ‌ تعمیر و ترخیص، برنامه‌های مدونی را ارائه کرده و اجرایی کنند.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در خصوص نظارت بر فعالیت‌های جاری نمایندگی‌ها گفت: نحوه ارایه خدمات نمایندگی‌ها به صورت ادواری و به شکل محسوس و نامحسوس مورد بازرسی قرار می‌گیرد و تلاش شده تا با تامین مجموعه‌ای کامل از سبد قطعات مورد نیاز نمایندگی‌ها، پذیرش و ارائه خدمات به مشتریان تسریع شود.

وی همچنین گفت: شش ماهه ابتدای سال جاری یک برهه مهم برای نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو در سراسر کشور به شمار می‌رود تا توانمندی‌های خود را برای حرکت در چارچوب اهداف جدید ایساکو نشان دهند و یک صعود چشم‌گیر در شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش داشته باشند.

نمکین در پایان گفت: فهرست نمایندگی‌های مجاز در سایت ایساکو به نشانیwww. isaco. ir و مشتريان محترم در صورت نياز به كسب هر گونه اطلاعات و ارایه انتقادات و پيشنهادها ميتوانند با شماره مركز تماس ايرانخودرو ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل فرمايند.