برندگان قرعه کشی اجرای طرح فراز بانک ملت

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که با حضور نمایندگان ادارات کل این بانک برپا شد برندگان ۶میلیارد ریال جوایز نقدی فعّال سازی خدمات غیر حضوری مشخص شدند.

در این قرعه کشی، ۴۰۰جایزه نقدی ۵میلیون ریالی بین آن دسته از مشتریان جدید بانک ملت که در بازه زمانی اول دی ماه ۹۲ تا ۲۹ اسفندماه ۹۲نسبت به اخذ رمز برای یکی از خدمات غیرحضوری(تلفن بانک، همراه بانک و بانکداری اینترنتی) اقدام کرده و ماهانه حداقل یک تراکنش مالی از طریق مدیاهای مذکور انجام داده اند توزیع شد.

همچنین در قرعه کشی دیگری ۴۰ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی به قید قرعه به مشتریانی که طی ۶ ماه اجرای طرح فراز، در هر ماه حداقل یک تراکنش مالی از طریق مدیاهای غیرحضوری انجام داده اند اختصاص یافت.

این گزارش حاکی است، تمام مشتریان مشمول بانک ملت دارای یک شانس در این قرعه کشی بودند لیکن امتیاز اعضای باشگاه مشتریان این بانک با ضریب دو برابر در نظر گرفته شد.

اسامی برندگان این قرعه کشی پس از طی مراحل اداری لازم از طریق سایت های اینترنتی بانک ملت و باشگاه مشتریان این بانک به اطلاع عموم خواهد رسید.


برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز استان کرمانشاه با حمایت بانک ملت
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این جشنواره که با حضور مسوولان جامعه خیران مدرسه ساز کشور، مسوولان استانداری و آموزش و پرورش استان، اعضای شورای شهر و امام جمعه شهرستان بیستون برگزار شد، بانک ملت با گشایش باجه ای به جمع آوری کمک های مردمی و واریز آن به حساب جامعه خیران مدرسه ساز کشور پرداخت.
در این جشنواره که بیش از ۴۵۰ نفر از خیران مدرسه ساز در آن حضور داشتند از بانک ملت به عنوان یکی از بزرگ ترین خیران مدرسه ساز که تاکنون حدود ۵۰ مدرسه در سطح کشور ساخته است قدردانی شد.