واریز جوایز نقدی پذیرندگان پایانه های فروش بانک ملت

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در قالب طرح پذیرندگان ملت ۲ ، به ازای امتیازات رشد یافته پذیرندگان در اسفندماه نسبت به بهمن ماه ۹۲ مبلغ ۲۱ میلیارد و ۲۹۴ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال به حساب ۴۴ هزار و ۱۵۲ پذیرنده پایانه های فروش (کارتخوان فروشگاهی و درگاه اینترنتی) وازیر شد.

همچنین بانک ملت در مرحله دوم این واریزها، به ازای امتیازات رشد یافته پذیرندگان در فرودین ۹۳ نسبت به اسفندماه ۹۲،۲۵ میلیارد و ۶۳۳ میلیون و ۵۰ هزار ریال به حساب ۵۰ هزار و ۷۹۶ پذیرنده پایانه های فروش واریزکرد.

بر اساس این گزارش، تمامی صاحبان کسب و کار می توانند با اتصال حساب خود نزد بانک ملت به پایانه های فروش(کارتخوان فروشگاهی و درگاه اینترنتی) ضمن کسب امتیاز، از مزایای طرح پذیرندگان ملت ۲ اعم از شرکت در قرعه کشی دستگاه خودروی هیوندای مدلIX۳۵ و جایزه نقدی ماهانه به ازای امتیازهای " رشد یافته " بهره مند شوند.

مدت زمان اجرای طرح پذیرندگان ملت ۲ ابتدای اسفند ۹۲ تا پایان خرداد ۹۳ در نظر گرفته شده و علاوه بر قرعه کشی ۱۳ دستگاه خودرو هیوندای مدلIX۳۵، جایزه نقدی (بدون قرعه کشی) این طرح، ۱۵۰۰ ریال به ازای هر امتیاز"رشد یافته" مشروط به رشد حداقل ۱۰۰ امتیاز نسبت به مقطع بهمن ۹۲ و این معادل ۳.۳ درصد سود بانکی در سال تعیین شده است.