استفاده از فناوری در محل کار

به گزارش افکارنیوز، فناوری های نوین به کار روزانه ی صنعت و پیشه های مختلف کمک میکند شما تا چه حد از فناوری در کارتان استفاده میکنید؟ روزانه تا چه میزان از تکنولوژی های جدید برای پیشبرد کارتان استفاده میکنید؟

استفانی سیرر بنیان گذار " شرکت اسنپ شات " که مرجعی آنلاین برای طراحی محیط کاری است میگوید: " در گذشته به دلیل کمتر بودن امکانات ممکن بود حجم وسیعی از کاغذها و نمودارها را در شرکت ها و سازمانها میدیدید اما امروزه تمامی اینها توسط نرم افزارهای قدرتمند و با کمترین زمان ممکن به انجام میرسند ".

آراستن محیط کاری فقط دکوراسیون و استفاده از لوازم و مبلمان اداری نیست بلکه شما با استفاده از تجهیزات جدید میتوانید از کمترین فضا بیشترین استفاده را داشته باشید.

در گذشته سیستم های کامپیوتری ممکن بود حجم وسیعی از یک میز کاری را اشغال کنند اما امروزه با ورود نسل جدیدی از کامپیوترها و همچنین لپ تاپ ها فضای کمتری را برای استفاده از این لوازم اشغال می کنید.

فقط داشتن اطلاعات کافی در زمینه ی ورود فناوری ها کافی نیست بلکه باید آنها را سازگار با نوع کار و فعالیت هایی که دارید ببینید.

استفانی سیرر همچنین تاکید میکند که فقط از بعد فناوری به تجهیزات شرکت خود نگاه نکنید بلکه باید دکوراسیون یک شرکت با دیگر وسایل تزیینی مثل قاب عکس های مرتبط با نوع کار هم وجود داشته باشند.

مثلا وقتی که وارد یک عکاسی می شوید مجهز ترین دوربین ها با پیشرفته ترین سیستم در آن عکاسی یا آتلیه وجود دارد اما آنها در ارتباط با کارشان اینقدر جذابیت های تصویری را برقرار میسازند تا مشتریان را به خود را جذب کنند.

همیشه برای اعتماد بیشتر مشتریان سعی کنید از لوازم و تجهیزات به روز استفاده کنید در برخی از شرکت ها لوازم قدیمی و بدرد نخوری وجود دارد که سالیان طولانی مورد استفاده قرار نگرفته و فقط باعثزشت شدن محیط می شود بنابراین سعی کنید از هر وسیله ای که استفاده می کنید حتی اگر به روز هم نیست آنها را سازگار با محیط کنید کمترین آنها تمیز نگه داشتن این تجهیزات است.

اگر به عنوان یک کارفرما مشغول به فعالیت هستید نباید کارمندان را از استفاده از فناوری های جدید به دور نگه دارید چون کار شما با وجود استفاده از تکنولوژی پیش خواهد رفت حتما باید از تکنولوژی های جدید برای آشنایی خودتان و همچنین آموزش آن به کارمندان تان گامی بردارید.

چون استفاده از تکنولوژی خود به تنهایی برای انسان جذابیت دارد بنابراین وقتی که تجهیزات جدید و نو وارد محیط کار میشوند تاثیر بسیار خوبی روی کارمندان و عملکرد آنها خواهند داشت