فرمان رهبری در اقتصاد مقاومتی باید عملی شود

به گزارش افکارنیوز، عمران علی‌محمدی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: در سالی که به نام اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده مسئولیت قوای سه‌گانه و آحاد ملت برای تحقق این راهبرد حکیمانه صد چندان می‌شود.

وی افزود: در حوزه فرهنگ باید با الهام از آموزه‌های مکتب حیات‌بخش اسلام، قرآن، فرهنگ شکرگزاری، ترویج روحیه توکل به خدای متعال، قناعت، صبر و نوع‌دوستی در مناسبات‌ تقویت شود.

نماینده ایلام خاطرنشان کرد: امروز تکلیف بزرگی فراروی همگان است و آن اینکه برای حل مشکلات مردم با تمرکز و راهبرد مدیریت جهادی، نهضتی عظیم از کار و خدمت ایجاد کنیم و برای تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی، فرمان رهبری را در قول و فعل تحقق بخشیم و از تقویت ساخت درونی قدرت غفلت نکنیم تا به چنان استحکام و صلابتی برسیم که فشارهای بیرونی ما را با چالش مواجه نکند.

علی‌محمدی ادامه داد: لازم است تا همه ساختارهای فرهنگی، اداری، اجتماعی و سیاسی کشور در این ارتباط همدل و همراه باشد که تقویت ساختار درونی قدرت از دیدگاه رهبر معظم انقلاب یعنی اینکه اجزا و عناصر نظام به گونه‌ای همبستگی داشته باشند که کشور بتواند روی پای خود بایستد و عزت و سرافرازی خود را بدون وابستگی به دیگران حفظ کند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.