آغاز پیش‌فروش بلیت قطار برای مردادماه

به گزارشافکارنیوز،از ساعت ۸:۳۰ امروز، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی حدفاصل تاریخ‌های ۱/۵ / ۹۳ تا ۳۱/۵ / ۹۳ به صورت همزمان آغاز می‌شود.

‌متقاضیان خرید بلیت می‌توانند، از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی ‌http: / / ticket. raja. ir و نیز آژانس‌های مسافرتی فروش بلیت قطار که دارای مجوز هستند، اقدام به تهیه بلیت کنند.

طبق برنامه زمان‌بندی انجام شده توسط راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، فروش بلیت قطارهای مسافری بین‌المللی نیز از روز گذشته ۲۴/۴ / ۹۳ شروع شده است.

طبق اعلام مسئولان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، ‌در این دوره پیش‌فروش بلیت قطار نیز، افزایش نرخ و اعمال نرخ‌های جدید، انجام نشده است و بلیت با همان قیمت‌های قبلی به فروش می‌رسد.

به گزارش فارس این دوره پیش‌فروش بلیت قطار یک ماهه است؛ از آنجا که ‌این دوره پیش‌فروش بلیت قطار با تعطیلات عید سعید فطر مقارن شده است، مسافران سعی کنند، در ساعات اولیه فروش، برای تهیه و خرید بلیت اقدام کنند.

قطعاً تهیه بلیت در زمان نزدیک به انجام سفر کمی مشکل است، در این راستا از مسافران خواسته شده است، ضمن آنکه برنامهریزی سفر داشته باشند از روزهای قبل نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.