حضور رایتل در نمایشگاه دستاوردهای وزارت ارتباطات

به گزارش روابط عمومی رایتل، نمایشگاه دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمانها و شرکت های وابسته در دولت تدبیر و امید از تاریخ سوم شهریور و به مناسبت هفته دولت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز به کار کرد.

بنابر این گزارش در این نمایشگاه که همزمان با هفته دولت برگزار می شود شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات همانند سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت زیرساخت، سازمان فناوری اطلاعات، شرکت پست، پست بانک، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت خدمات هوایی پیام، موسسه فرهنگی - ورزشی و رفاهی پیام، شرکت مخابرات ایران، رایتل، ایرانسل، همراه اول و تالیا حضور فعال دارند.

شایان ذکر است رایتل در این نمایشگاه علاوه بر معرفی خدمات و محصولات خود، طرح ویژه رایتل به مناسبت هفته دولت را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

در طرح ویژه هفته دولت کارکنان دولت می توانند از ۴۰ درصد تخفیف در خرید سیم کارت دایمی و ۴۷۰ هزار ریال اعتبار آموزشی جهت شرکت در طرح رای آموز و یا ۷۵ درصد تخفیف در خرید سیم کارت اعتباری و دیتا رایتل به همراه ۴۷۰ هزار ریال اعتبار آموزشی جهت شرکت در طرح رای آموز برخوردار شوند.

براساس این گزارش، این نمایشگاه از امروز سوم لغایت پنجم شهریور ماه در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دایر می باشد و علاقه مندان میتوانند از این نماشگاه با مراجعه به وزارت ارتباطات واقع در خیابان شریعتی، پایین تر از پل سیدخندان ورودی شماره یک بازدید کنند.