فروش ۳۰۰هزار بلیت نوروزی قطار

به گزارشافکارنیوز،سید محمد راشدی با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از چهارم بهمن‌ماه، اظهار داشت: در یک هفته گذشته از یک میلیون و ۵۵۰ هزار صندلی ایجادی، تاکنون در مجموع ۳۰۰ هزار بلیت از طریق اینترنت و مراکز فروش بلیت به فروش رسیده است.

وی افزود‌: در حال حاضر در تمام مسیرها به جز محور ریلی تهران – بندرعباس و تهران – شیراز، آن هم در هفته ابتدایی پیک نوروزی، بلیت موجود است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر آژانس مسافرتی و یا از طریق اینترنت، نسبت به تهیه بلیت مورد نیاز خود اقدام کنند.

معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه هم اکنون در ۱۲ مسیر امکان حمل خودرو با قطار وجود دارد، اضافه کرد: در حال حاضر در محورهای تهران‌ - مشهد‌، تهران - ‌تبریز، تهران - شیراز، تهران - یزد، تهران - ‌کرمان‌، تهران - زاهدان، تهران - بندرعباس‌، شیراز - مشهد‌، اصفهان - بندرعباس، یزد - مشهد‌، کرمان - مشهد‌، بندرعباس - مشهد و بالعکس امکان حمل خودرو وجود دارد و متقاضیان می‌توانند از این تسهیلات‌ بهره بگیرند.

بنابراین گزارش پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی (حد فاصل ۲۵ اسفند ۹۳ تا ۱۵ فروردین ۹۴) از چهارم بهمن ماه سال جاری آغاز شده است و صندلی ایجادی در مقایسه با سال گذشته ۵ درصد رشد دارد.