پیش فروش بلیط اتوبوس شروع شد

به گزارش افکارنیوز، ابوالقاسم باقری با اعلام این خبر و با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز اظهار داشت: پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی از ۱۰ اسفند آغاز می شود و از ۱۷ اسفند ماه نیز علاوه بر فروش اینترنتی، فروش حضوری بلیط های اتوبوس نیز در دفاتر فروش بلیط در سطح شهر و همچنین دفاتر شرکت های حمل و نقلی در پایانه شهید کلانتری آغاز می شود.

باقری در ادامه خاطرنشان کرد: مسافران برای تهیه اینترنتی بلیط اتوبوس برای سفر های نوروزی می توانند به سایت www. payaneh. ir مراجعه کنند و بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند و برای فروش حضوری بلیط ۵۸ مرکز در سطح استان در نظر گرفته شده است.

برای سفرهای نوروزی بیش از ۲ هزار دستگاه وسیله نقلیه تجهیز شده اند

این مسئول اذعان داشت: برای جابجایی مسافران نوروزی ۲ هزار و ۲۷۰ دستگاه وسایل نقلیه مسافری، شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری تامین و تجهیز شده اند.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان البرز ادامه داد: هماهنگی با نهادها و انجمن های صنفی بخش حمل و نقل به منظور ارائه خدمات مناسب و ایمن به مسافران، کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت شرکت‌ها و رانندگان و نحوه سرویس‌دهی به مسافران، از جمله اقداماتی است که در این خصوص انجام می شود.

باقری با اشاره به وجود ابزارهایی همچون صندوقهای انتقادات و پیشنهادات، برای برقراری ارتباط با مسافران و بهرهگیری از سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۱۴۳ برای دریافت نظرات و مشكلات احتمالی استفادهكنندگان، گفت: برای استفاده آسان شهروندان از وسایلنقلیه عمومی این تدابیر اندیشیده شده است.