رزازی مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل شد

به گزارش ايكوپرس، مدير عامل گروه صنعتي ايرانخودرو همچنين از تلاشهاي يونسيان كه در يك و نيم سال اخير در راس شركت ايرانخودرو ديزل بود، قدرداني كرد.

در جلسه ای که برای تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت ایران‌خودرو دیزل برگزار شد، مهندس عباس ملکی تهرانی قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو در سخنانی با اشاره به سابقه طولانی فعالیت صنعتی مدیران عامل جدید و سابق ایران‌خودرو دیزل، یونسیان را از مدیران نیک‌سرشت، خوش‌اخلاق و سالم عنوان کرد که به کار خود مسلط است.

ملکی تهرانی افزود: در سال‌های اخیر، فضای اقتصاد کلان، بحران‌های جدی به صنعت خودروسازی تجاری تحمیل کرد که از حوزه توان این بخش خارج بود، اما یونسیان و رزازی برای خروج از بحران تلاش بسیار کردند.

قائم مقام ارشد مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، ایران‌خودرو دیزل را قدیمی‌ترین سازنده و صاحب برند در خودروهای تجاری در ایران نام برد و اظهار امیدواری کرد، این شرکت به جایگاه شایسته خود بر گردد. وی ضمن فرا خواندن همه مدیران برای تلاش در جهت اعتلا و توفیقات شرکت در توسعه محصول اظهار امیدواری کرد، سال ۹۴ نقطه عطف ایران‌خودرو دیزل برای خروج از بحران و کسب جایگاه شایسته برند آن باشد.

در نشست تودیع و معارفه مدیر عامل ایران‌خودرو دیزل که با حضور مدیران این شرکت و شرکت‌های وابسته برگزار شد، یونسیان مدیر عامل سابق این شرکت از همکاران مجموعه قدرانی و ضمن تاکید بر شایستگی رزازی برای مدیریت عامل این شرکت، از اعتماد مدیریت ارشد گروه صنعتی به وی در سال‌های اخیر تشکر کرد.

در این نشست، غلام‌رضا رزازی مدیر عامل جدید ایران‌خودرو دیزل نیز در سخنانی اظهار داشت: امیدواریم با همت و تلاش همکاران ایران خودرو دیزل این شرکت به جایگاه مناسب خود دست پیدا کند.

وی که در یک و نیم سال اخیر قایم مقام مدیر عامل ایران‌خودرو دیزل بوده، از برنامه سنگین تولید سال آینده سخن گفت و از کارکنان خواست تا در اجرای این برنامه جدی و کوشا باشند.

شایان ذکر است، یونسیان از این پس عضو غیرموظف هیات مدیره ایران‌خودرو دیزل خواهد بود. رزازی نیز پیش از این نایب رئیس هیات مدیره و قائم مقام ارشد ایران‌خودرو دیزل بوده است.

مدير عامل و عضو هيات مديره شركت واگن پارس، مدير عامل شركت صنايع ريلي ايرانخودرو، مدير عامل شركت نورد و توليد قطعات فولادي و عضو غيرموظف هيات مديره شركت گسترش سرمايهگذاري ايرانخودرو از ديگر سوابق رزازي است.