به گزارش افکار به نقل از مهر: قائممقام معاونت بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی از توزیع گسترده ذخایر شکر از فردا جمعه خبر داد و گفت: قیمت شکر فله به ازای هر کیلوگرم ۱۳۲۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم شکر بستهبندی حداکثر ۱۵۰۰ تومان است و فروش بالاتر از این قیمت تخلف است.

حسین مدرس‌خیابانی از توزیع گسترده ذخایر شکر از فردا خبر داد و گفت: حداکثر قیمت شکر فله در بازار ۱۳۲۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم شکر بسته‌بندی حداکثر ۱۵۰۰ تومان است.

قائم‌مقام معاونت بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی افزود: بر این اساس قیمت هر بسته شکر ۹۰۰ گرمی پایین‌تر از نرخ اعلام شده مذکور است.

وی از تشدید نظارت بر بازار شکر خبر داد و تصریح کرد: بر این اساس فروش شکر به قیمت بالاتر از ارقام عنوان شده، تخلف محسوب شده و مورد برخورد واقع خواهد شد.

به گفته مدرسخیابانی، بازرسان سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، سازمانهای بازرگانی و معاونت بازرسی شورای اصناف کشور به صورت گسترده در بازار حضور خواهند داشت و با متخلفان برخورد خواهند کرد. ضمن اینکه مردم نیز نباید شکر را به نرخهایی بالاتر از ارقام اعلام شده خریداری کنند و اگر هم تخلفی مشاهده کردند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل کرده و تخلفات را اعلام کنند.