فضای متفاوت و تبلیغات جدید بانک کشاورزی

به گزارش ام بی ای نیوز، "رسول خسروی" مدیر خلاقیت و هنری شرکت تبلیغاتی "هموطا" در باره کمپین طلوع دوباره ... که توسط این شرکت ارائه و اجرا شده است، میگوید: هستهی اولیهی ایده، یک شروع دوباره بعد از ده سال وقفه بود.

ایده‌ی اولیه بصری بود. ما ابتدا به تصویر رسیدیم: گندم. با گندم به تصاویر متنوعی رسیدیم و در انتها با چرخش شعاعی خوشه های گندم به تصویر خورشید دست یافتیم. خورشیدی طلایی که یادآور گندم است؛ تشابه رنگ گندم و خورشید تصویری سهل و ممتنع بود و بعد با توجه به هسته ابتدایی ایده پیام نوشتاری شکل گرفت. طلوع خورشید به معنای شروع دوباره.

در بخش استراتژی نیز تاکید را گذاشتیم روی بازگشت خرید تضمینی گندم بعد ازده سال به بانک کشاورزی. تاکید بر چیزی که بانک کشاورزی خود را متولی آن می‌دانست.

مدیر خلاقیت و مدیر هنری شرکت تبلیغاتی هم‌وطا افزود: هدف هم به نوعی برندینگ بود، به شکلی متفاوت تر از دیگر آگهی‌های سابق بانک‌ کشاورزی. کاری که با جسارت انجام شد و نسبت به کارهای گذشته سرراست‌تر و صریح تر بود. شلوغ نبود و پیام را به زبان ساده به مخاطب هدف اش می‌رساند. در انتها امیدوارم این آغاز همکاری با بانک کشاورزی منجر به اعتماد سازی بیشتر بین سفارش دهنده و شرکت ما گردد تا در آینده شاهد تبلیغات خلاق و جسورانه تر باشیم.

" محمد علی مشکیان " مدیرعامل آژانس تبلیغاتی هم وطا نیز به عنوان مسوول این پروژه می گوید: با توجه به بیش ازچهارسال تجربه این شرکت در عرصه تخصصی تبلیغات بانکی، بانک کشاورزی از این شرکت نیز همراه با چند شرکت دیگر تبلیغاتی دعوت به ارائه ی کمپین تبلیغاتی نمود که خوشبختانه در نهایت پیشنهاد ما مورد تأیید سفارش دهنده قرار گرفت.

مشکیان باز گذاشتن دست مجری کمپین از سوی سفارش دهنده در نوآوری و شکستن قالب های تبدیل به عادت شده در تبلیغات این بانک پرسابقه را نشان از جسارت تیم مدیریتی جدید بانک کشاورزی دانست و گفت: خوشبختانه بازخوردهای مثبت کمپین تایید کننده این نگاه تازه شد.

" رضا لیاقت ‌ورز " رییس اداره کل روابط عمومی " بانک کشاورزی " به عنوان سفارش دهنده ی این کمپین، هدف کمپین «طلوع دوباره» را معرفی خدمات، اطلاع‌رسانی به مخاطب و برندینگ بیان می‌کند.

او می‌گوید: ما به دنبال یک برندینگ خلاقانه بودیم، مخاطب قرار دادن کشاورزان از یک‌سو، ورود به فضای رقابتی بانک‌ها و موسسات دیگر و همچنین دعوت از سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در بانک کشاورزی.

لیاقت ورز جامعه‌ی هدف این کمپین را نخبگان حوزه‌ی کشاورزی، کشاورزان و فعالان حوزه‌ی گندم و در نهایت عموم مردم دانسته و می گوید: فاز دوم این کمپین هم به زودی اجرا می شود که در آن به معرفی حساب قرض الحسنه ویژه کشاورزان به عنوان محصول جدید بانک در کنار طرح خرید تضمینی گندم خواهیم پرداخت.