روایت ربیعی از سفره‌های خالی

به گزارشافکارخبر،خط تولید دستگاه ایرانی تولید پوکه کپسول دارویی شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران با حضور ربیعی وزیرتعاون، کاررفاه اجتماعی امروز درشهرستان شهریار افتتاح شد.

علی ربیعی درمحل تولید این دستگاه ایرانی گفت: شعار دولت تدبیر وامید این است که ما حق نداریم موفق نباشیم.
وی دراین آئین افتتاحیه به دست اندرکاران دستگاه ایرانی تولید پوکه کپسول دارویی گفت: من مطمئن هستم دل مقام معظم رهبری با اعلام این خبر شاد می شود و رئیس جمهور وهیات دولت به شما افتخار می کنند.
وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی اظهار کرد: انقلاب صنعتی نیز در دل پژوهش ها و تحقیق ها شکل گرفت. باید آنقدر در زمینه کارهای پژوهشی تلاش شود تا بتوان مسیر توسعه را هموار کرد.
ربیعی با تاکید براهمیت ایرانی بودن دستگاه تولید پوکه کپسول دارویی و تولید جوهر دارویی افزود: هرایرانی باید منادی این امر باشد که ما حق نداریم موفق نشویم و حتما می توانیم دیوارهای تحریم را بشکنیم و شکسته ایم و توانستن را باید ادامه دهیم.
وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی تصریح کرد: رشد اقتصادی را درسال ۹۴ ادامه خواهیم داد وهمه باید بدانند صندوق های تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری غمخوارسفره های خالی، حقوق بگیران و موتور توسعه کشور به شمار می روند.
ربیعی اضافه کرد: آیین افتتاح امروز نمادی از این امر است که صندوق های بیمه ای درراستای اقتصاد مقاومتی خلقی انجام داده اند که کمتر پول کشور به خارج سرازیر شود.
براساس این گزارش وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی ضمن بازدید از خط تولید دستگاه ایرانی تولید پوکه کپسول دارویی با کارگران از نزدیک دیدار کرد و گفت : باید ازتمام اعضای هیات مدیره شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران و تک تک افرادی که در این مسیر زحمات بسیاری را متحمل شدند تشکر کرد. چرا که این پیوندها موجب شده است که دوستان ما روز به روز بهتر کارکنند .