چرا ساندرو دوساعته تمام شد؟!

 علت استقبال خوب مشتریان از محصول جدید پارس خودرو را می توان در این نکته بررسی کرد که کیفیت بالای محصولات گروه رنو در چند سال اخیر باعث شده است تا مشتریان پس از چند سالی که از معرفی تندر 90 می گذرد، از محصول جدید و مشترک رنو و پارس خودرو به گرمی استقبال کنند. ساندرو که همان هاچ بک تندر 90 محسوب می شود، مدیون عملکرد و کیفیت خوب تندر90 است. در واقع تندر90 خودرویی است که از ظاهری نه چندان جذاب برخودار است ولی به لحاظ عملکرد فنی و کاربری های متعدد درون شهری و بین شهری و تامین رضایت مشتریان، عملکرد مطلوبی داشته و دارد و این باعث شده است تا ساندرو هم در آغاز تولد در کشورمان، با  اقبال عمومی رو به رو شود. 

 

چرا که ساندرو با ظاهری جذاب و مدرن، در کلاس هاچ بک خودرویی است که در حد خودروی سدان، انتظارت مشتریان را برآورده می کند و ضمن پوشش سلیقه های جوانان، همانند تندر 90، خواسته های خانواده های ایرانی را نیز پاسخگو است. علاوه بر این، ساندرو به دلیل برخورداری از خدمات سراسری و گسترده ی شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا باعث آرامش خاطر مشتریان و استفاده کنندگان از این محصول می شود. این موضوعی است که دغدغه ی اصلی مشتریان و برخی از واردکنندگان خودرو است و فقدان زیرساخت های لازم خدمات پس از فروش مناسب در کشور برای بعضی از خودروهای وارداتی مشکلی است که ساندرو را در این خصوص متمایز کرده است.

 

از طرفی دیگر در چند سال اخیر به دلیل وجود تحریم های بین المللی، محصول جدیدی توسط خودروسازان داخلی با مشارکت خودروسازان خوشنام اروپایی به بازار عرضه نشده است. در زمانی که برندهای متعدد چینی در رنج قیمتی نزدیک به 50 میلیون تومان در بازار ایران جولان می  دهند و همچنان با استقبال کم مشتریان ایرانی روبه رو هستند، رنو ساندرو برای مشتریانی که به دنبال خودرویی با کیفیت، کم مصرف و ایمن هستند، بسیار ایده آل است.

 

سایپا توانسته است در کمتر ار 2 ساعت تعداد بیش از  2 هزار ساندرو را به فروش برساند و علت این استقبال را باید در خوشنامی شرکت پارس خودرو در تولید محصولات با کیفیت و همچنین اعتبار شرکت رنو جستجو کرد.