واکنش رضا شیوا به اظهارات توکلی

رضا شیوا با بیان اینکه شورای رقابت از افراد مطلع در پرونده امتیاز 650 میلیون یورویی دعوت می‌کند، افزود: در بررسی این پرونده کسی نمی‌تواند برای شورای رقابت تکلیف تعیین کند، بلکه اعضای شورا با بررسی مستندات شاکیان، افراد مختلف را به جلسه دعوت و مراحل داوری خود را انجام می‌دهند.

رئیس شورای رقابت اضافه کرد: در روند بررسی پرونده امتیاز 650 میلیون یورویی هیچ اتهامی نباید به شورا وارد شود.

 شیوا با بیان اینکه هر فردی که آقای توکلی پیشنهاد کردند را به جلسات شورا دعوت کرده‌ایم، گفت: آقای توکلی سه شرکت را به ما معرفی کردند و آنها نیز با حضور در جلسات صحبت‌های خود را مطرح کردند اما شورا در جلسه این هفته خود تشخیص داد که شخص دریافت کننده امتیاز 650 میلیون یورویی هم در جلسه حاضر و مطالب خود را عنوان کند.

وی با اعلام اینکه حتی برخی به شورا ایراد گرفته اند که چرا به حرف شاکی پرونده گوش می‌دهید، تصریح کرد: آقای توکلی با ارائه مستندات توضیحات خود را به شورا اعلام کرده است به همین واسطه دلیلی برای حضور وی در جلسات بعدی بررسی این پرونده نبود. البته اگر در ادامه بررسی پرونده نیاز به توضیحات بیشتر آقای توکلی بود، حتما از وی هم برای حضور در جلسات دعوت خواهیم کرد.

رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه ما به دنبال یک تصمیم عادلانه در این پرونده هستیم، گفت: این هفته معلوم نیست که آیا پرونده امتیاز 650 میلیون یورویی بسته خواهد شد یا نه .