در این حکم آمده است: با توجه به تعهد، تجربه و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها منصوب می‌نمایم. بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری مدیران و کارکنان در حفظ و حراست از حقوق قانونی وزارت متبوع و حوزه‌های مختلف و تحکیم جایگاه قانونی وزارت بکوشید و ضمن تعامل سازنده و موثر با نمایندگان مجلس در شفاف سازی برنامه‌ها و تحقق اهداف و تصویب قوانین مورد نیاز در چارچوب نظام جامع تدبیر وزارتخانه و برنامه‌های تقدیمی اینجانب به مجلس، نقشی شایسته ایفا نمایید.

 

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یک وزارتخانه راهبردی، نیازمند اتخاذ سازوکارهای جامع تر، ایجاد هماهنگی های درون سازمانی و برون دستگاهیِ هرچه بیشتر در قبال آحاد جامعه است. انتظار دارم تعاملات و پیگیری های مجدانه معاونت امور مجلس، حقوقی و استان ها، ضمن برقراری همسویی و همکاری های سازنده با معاونت ها و سازمان های تابعه وزارتخانه و ایجاد تعامل لازم با نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی، مراجع حقوقی و قضایی کشور و نیز جلب همکاری استانداران و سایر مقامات استانی، زمینه های تحقق اهداف وزارت متبوع در چارچوب اولویت ها بیش از پیش فراهم شود.

 

اخیرا وزیر کار معاون توسعه اشتغال و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور را نیز تغییر داده است. سال گذشته هم معاون تعاون وزارت کار تغییر کرده بود.