ذخیره‌سازی 100هزار تن مرغ برای تنظیم بازار شب عید

علیرضا ولی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در حاشیه سومین گردهمایی سراسری مدیران ستادی و استانی این شرکت در جمع خبرنگاران درمورد تنظیم بازار مرغ و گوشت شب عید گفت: حدود صد هزار تن گوشت مرغ با تاریخ مصرف 8 ماه الی یک سال توسط این شرکت ذخیره سازی شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تنظیم بازار شب عید وجود ندارد گفت: هر زمان که نیاز باشد این شرکت اقدام به توزیع مرغ منجمد در راستای تنظیم بازار می‌کند و مرغ منجمد با قیمت 15 الی 20 درصد کمتر از قیمت مرغ به بازار عرضه خواهد شد.

ولی همچنین درمورد تنظیم بازار گوشت قرمز تصریح کرد: این شرکت ذخایر کافی برای عرضه گوشت قرمز به بازار را دارد و اگر لازم باشد ذخایر خود را به بازار عرضه می‌کند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اظهار داشت: ذخایر گوشت قرمز این شرکت از تولیدات داخلی و وارداتی و گوشت قرمز وارداتی از برزیل که یک گوشت باکیفیت است تامین می‌شود.

ولی تصریح کرد: برای تنظیم بازار شب عید در مورد گوشت مرغ و گوشت قرمز با کل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین مذاکراتی انجام داده‌ایم و تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسیده و این فروشگاه‌ها در آستانه سال نو و ایام تعطیل اقدام به توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز شرکت پشتیبانی امور دام خواهند کرد.

وی همچنین بیان داشت: گوشت مرغ منجمد با روش‌های علمی انجماد از کیفیت خوبی برخوردار است.