به نظر می‌رسد معاملات هفته جاری بازار سهام که در هفته قبل با خوش‌بینی‌های زیادی همراه بود، تحت تاثیر بودجه‌های ناامیدکننده شرکت‌ها و صنایع قرار بگیرد. در میان صنایع مهم، تنها گروه دارویی گزارشات قابل قبولی ارایه کرد اما گروه پتروشیمی، فلزات اساسی و عمده نمادهای خودرویی پیش‌بینی‌های ضعیفی ارایه کردند.

 

در یک و نیم ساعت اول معاملات، در حالی که نمادهای برخی نمادها خودرو، بانکی و پالایشی جزو پربازدیدترین نمادهای بازار بودند، اما تنها نمادهای بانکی مانند "وبملت" و "خساپا" با صف خرید همراه بودند و در سایر نمادها حجم عرضه بر تقاضا غلبه داشت.

 

مانند روزهای قبل گروه خودرو و بانک، حجم معاملات زیادی را تجربه می‌کنند و اغلب نمادهای مورد معامله در گروه خودرو و ساخت قطعات با افت قیمت روبه‌رو هستند، این در حالی است که گروه بانک با اقبال زیاد سهامداران روبه‌رو شده و با سبزپوشی اکثر نمادهای آن بنظر می‌رسد نقدینگی به سمت این گروه گرایش پیدا کرده است.

 

تا زمان تنظیم این گزارش به ترتیب نمادهای بانک ملت، بانک صادرات، بانک تجارت و پاسارگاد پرحجم‌ترین معاملات را در این گروه تجربه می‌کنند و "وبملت" با صف خرید میلیونی روبه‌رو شده است. گروه بانک در یک و نیم ساعت اول معاملات، با رشد بیش از 3.5 درصدی شاخص در میان صنایع سبزپوش با بیشترین رشد روزانه شاخص قرار گرفته در حالی که گروه خودرو قرمزپوش بوده و با افت شاخص روبه‌رو شده است.

 

تا زمان تنظیم این گزارش نماد معاملاتی شرکت‌های سالمین، الکتریک خودرو شرق، سیمان شمال، کالسیمین، کشاورزی و دامپروری مگسال، شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی و سیمان مازندران با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 95 و نماد معاملاتی شرکت داروسازی دکتر عبیدی با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم متوقف شده‌اند.