صف های خرید دلار همچنان پابرجاست

با وجود وعده های مسئولان بانکی، مبنی بر جلوگیری از ادامه روند نوسان در بازار ارز امروز چهارشنبه نیز صف های طولانی برای خرید دلار همچنان پابرجا ماند.
به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر، صرافی های بانکی هر دلار را ۱۰۶۵ تومان به صرافی های مجاز می فروختند.

صرافی های بانکها نیزهر دلار را به مشتریان معمولی با قیمت ۱۰۷۰ تومان ارائه می کردند. درعین حال صرافی ها نیزمجاز بودند هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۰۶۸ تومان به مردم بفروشند.

این در حالی است که در تابلوی برخی صرافی ها قیمت فروش دلار ۱۰۷۵ و قیمت خرید ۱۰۷۰ تومان درج شده بود. همچنین برخی صرافی ها با کارت ملی تا سقف دو هزار دلار را به متقاضیان با قیمت ۱۰۷۵ تومان ارائه می کردند.

از سوی دیگر دلالان و سفته بازان بازار قیمت فروش دلار در بازار سیاه را بین ۱۰۹۵ تا ۱۱۱۰ تومان اعلام می کردند.

این در حالی است که صف های طولانی همچنان در مقابل صرافی های بانکها که دلار دولتی می فروشند ادامه دارد و این صف ها همچنان پابرجاست. برخی صرافی های مجاز نیز با اعلام برچسب هایی مبنی بر فروش ۲ هزار دلار به قیمت ۱۰۷۵ تومان صف هایی طولانی را در مقابل خود تشکیل داده بودند.


همچنین صرافی های بازار اعلام کردند که طی روزهای اخیر معامله سکه در بازار نداشته ایم و معامله سکه طی این روزها کساد بوده است.

گفتنی است محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده بود که تا پایان هفته جاری قیمت دلار به ۱۰۶۰ تومان کاهش می یابد همچنین اصغر ابوالحسنی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز روز گذشته اعلام کرد قیمت دلار درهفته آینده به حدود ۱۰۳۰ تومان کاهش خواهد یافت.