ایساکو بهار را با افزایش رضایت مشتریان آغاز کرد

این جشنواره با هدف ارایه خدمات ویژه در تعطیلات نوروز و تسهیل دسترسی به خدمات امدادی و در نتیجه افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش برگزار شد. در روزهای اجرای این طرح، 519 نمایندگی (67درصد از کل نمایندگی‌های ایساکو)، 262 فروشگاه و 2140 اکیپ امداد به صورت کشیک آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی شامل دارندگان محصولات ایران‌خودرو و سایر خودروها شدند. همچنین تعداد 44 نمایندگی در مراکز استان‌ها و شهرهای پرتردد، آماده پذیرش شبانه‌روزی خودروها بودند.

 

برنامه‌ریزی این طرح به نحوی صورت گرفت که تعداد زیادی از نمایندگی‌های کشیک در مسیرهایی که بیش ترین تردد را دارند فعال باشند و در جاده‌هایی که بین دو شهر فاصله زیادی وجود دارد، تعداد اکیپ‌های امداد نسبت به سال‌های پیش افزایش یافت.

 

گفتنی‌ست، چند ماه پیش از آغاز جشنواره نوروزی، طرح‌های انگیزشی ویژه‌ای برای نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز ایساکو اجرا و سبد قطعات شبکه خدمات این شرکت، تکمیل و در آغاز طرح نیز 850هزار قطعه، به این شبکه تزریق شد، تا مراجعین در ایام نوروز با مشکل کمبود لوازم و قطعات یدکی مواجه نشوند.

 

در راستای اجرای بهینه این طرح، در طول مدت جشنواره، اکیپ‌های نظارتی حضور و کیفیت کار نمایندگی‌های کشیک را کنترل کردند. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان ناظر بیرونی و بازرسین شرکت ایساکو به صورت محسوس و نامحسوس عملکرد نمایندگی‌ها را از داخل شرکت مورد پایش قرار دادند.

 

آمارها حاکی‌ست، در این جشنواره، همکاران مرکز تماس ایران‌خودرو به بیش از 98درصد تماس‌ها از میان 140هزار تماس، پاسخ داده و تعداد 51 هزار و 500 خدمت امدادی صورت گرفت. همچنین متوسط زمان انتظار مشتریان 24 دقیقه و 59 ثانیه، برآورد شد و زمان تعمیرات نیز کاهش یافت.

نظرسنجی و گزارش‌های نهایی نشان می‌دهد 92 درصد مشتریان از دریافت این خدمات ابراز رضایت کردند که کاهش 50 درصدی شاخص شکایات نسبت به پذیرش در مقایسه با سال گذشته موید این رضایت‌مندی است.