مایکروتل، اصالت گارانتی موبایل و تبلت سامسونگ

مایکروتل یکی از مجموعه‌های زنجیره ای در بازار موبایل ایران را در اختیار دارد.این مجموعه با دارا بودن فروشگاه های مدرن با نام "مایکروتل+" در ایران، به عنوان اولین و بزرگترین شرکت زنجیره ای عرضه کننده تلفن های هوشمند و تبلت با گارانتی معتبر "مایکروتل" در کشور شناخته می شود.

این مجموعه که سابقه ای بیش از ده سال در این زمینه دارد با برندهای بزرگ دنیا مانند: سامسونگ، نوکیا، اپل، هواوی و شیائومی کار کرده است.

مجموعه ایما همراه در سالهای اخیر تمرکز اصلی خود را  بر روی برند سامسونگ گذاشته است، به نحوی که یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین شعب سامسونگ در ایران، واقع در خیابان اندرزگو در اختیار مایکروتل می‌باشد. 

فعالیتهای شرکت مایکروتل (ایما همراه):

  •  سایت اختصاصی فروش آنلاین 
  •  فروشگاه های زنجیره ای
  • فروش به همکار در سراسر کشور
  •  امتیازات ویژه برای اعضاء باشگاه مشتریان مانند گارانتی VIP
  • دارای شرکت تخصصی در زمینه تعمیرات موبایل به اسم همراه سرویس 

فروشگاه اینترنتی مایکروتل

اصالت گارانتی مایکروتل باعث تعلق خاطر در بین خریداران شده است. و شرایطی ایجاد کرده  که باشگاه مشتریان مایکروتل به شکل قابل توجهی رشد کند و سرویس‌های متنوعی به خریداران ارائه نماید. این رشد به همراه شرایط ویژه کرونا سبب شده است سایت فروش و باشگاه مشتریان به صورت اینترنتی ایجاد و ارائه سرویس نماید.

ارسال فوری مایکروتل برای تهران

در دوسال گذشته با شروع به کار فروشگاه اینترنتی مایکروتل می‌توان افزایش تعداد مشتریان به خصوص خریداران آنلاین را ملاحظه کرد به شکلی که دامنه مشتریان نیز به تمام نقاط کشور گسترش پیدا کرده است و ویژگی ارسال رایگان به همه مناطق ایران به یک موضوع جذاب برای خریداران آنلاین تبدیل شده است.

همچنین در آینده نزدیک مشتریان مناطق ۲۲ گانه تهران اگر تا قبل از ساعت ۱۴ اقدام به ثبت سفارش روی سایت https://www.Microtel.ir نمایند می‌توانند کالای خود را در همان روز از مایکروتل دریافت نمایند.

فروشگاه‌های زنجیره ای مایکروتل

فروشگاه‌های حضوری مایکروتل در دو شهر تهران و یزد واقع شده است ک به ترتیب زیر به شما معرفی شده اند:

۱. مرکز هوشمند سامسونگ اندرزگو

یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید تلفن همراه در ایران را می‌توان به مرکز هوشمند سامسونگ لقب داد با توجه به ساختار داخلی، دکور جذاب و امکاناتی مانند VR و پلی استیشن مشتریان را با یک حس خوب همراه می‌کند. این فروشگاه در خیابان اندرزگو تقاطع خیابان علوی آماده ارائه سرویس به مشتریان است.

 

51

 

 ۲. بازار موبایل ایران ۱

نام خیابان موبایل ایران را می‌توان بر روی خیابان حافظ تهران گذاشت به علت وجود سه بازار مهم تلفن همراه در یک منطقه مانند علاالدین، چارسو و بازار موبایل ایران . یکی از تخصصی‌ترین این بازارها بدون تردید بازار موبایل ایران می‌باشد در ورودی آن شما می‌توانید از شعبه مایکروتل بازدید و اقدام به خرید کالای مورد نظر خود را نمایید. همینطور در طبقه دوم، شماره ۴۲۰ شعبه مولتی برند مایکروتل می‌تواند پاسخگوی هر سلیقه‌ای از خریداران باشد.

این دوشعبه در طبقه همکف و دوم بازار موبایل ایران۱ واقع در خیابان حافظ واقع شده اند.

۳. بازار موبایل ایران ۲

یافت آباد تهران محله‌‌ای که در نگاه اول به بازار مبل معروف است اما چند سالی است که یک هویت جدید به آن اضافه شده است بازار موبایل ایران ۲ در یکی از بازارهای مدرن با امکانات رفاهی مناسب آماده سرویس به همه خریداران موبایل ایران می‌باشد. شعبه مایکروتل در طبقه همکف شماره ۲۰۴ می‌تواند پذیرای مشتریانی باشد که جدیدترین کالاهای دیجیتال را جزو سبد خرید خود دارند.

۴. فروشگاه آرش

اهالی خیابان جردن نزدیک به یک دهه مشتری شعبه مایکروتل به نام آرش بودند و گوشی‌های تلفن همراه این منطقه از فروشگاه آرش متولد شده اند شعبه‌ای محبوب نزد مشتریان با پرسنل مجرب و کارآمد.اما هر زمان که قصد خرید گوشی تلفن همراه در حوالی این منطقه را داشتید می‌توانید به این شعبه مراجعه کنید.

۵. فروشگاه یزد

شهر تاریخی یزد سالهاست پذیرای یکی از شعب منتخب مایکروتل می‌باشد مردم دوست داشتنی این شهر می‌توانند با مراجعه به خیابان کاشانی روبروی مجتمع شهاب هر آنچه که برای خرید گوشی نیاز دارند توسط کادر فروشگاه دریافت و اقدام به خرید نمایند.

52

 

گارانتی مایکروتل

مایکروتل از زمان تاسیس اقدام به گسترش فروشگاه‌های خود در ایران نمود و یکی از تامین کنندگان اصلی بازار موبایل کشور لقب گرفت. به همین ترتیب برای ارائه خدمات به مشتریان نیز با همکاری شرکت خدماتی خود یعنی همراه سرویس خاورمیانه قادر است خدماتی مانند تعمیرات و تعویض انواع برندهای موجود را ارائه نماید.

یکی از ویژگی‌های حال حاضر این شرکت ارائه گارنتی VIP مایکروتل به خریداران می‌باشد که در سالهای اخیر برای مشتریان بسیار جذاب بوده است به بعضی از امکانات این گارانتی اشاره می‌کنیم:

  • افزایش مدت زمان گارانتی دستگاه از 18 ماه به 24 ماه
  • افزایش زمان تعویض دستگاه از یک هفته به یک ماه
  • پوشش گارانتی حوادث دستگاه به مدت یکسال

حوادث تحت پوشش:

شکستگی، نفوذ مایعات به داخل دستگاه (آبخوردگی)، نوسانات ولتاژ برق و اتصال کوتاه، آتش سوزی و انفجار دستگاه مشمول گارانتی حوادث می باشند.

ایماهمراه با نام تجاری مایکروتل و مایکروتل+ ، فعالیت دارد و هیچ نام مشابه دیگری به این شرکت تعلق ندارد

نام‌هایی مانند پارس مایکروتل و mtplus نیز در سالهای گذشته مورد استفاده بوده که همه آنها با نام مایکروتل تجمیع شده است.

لطفا در هنگام خرید در اینترنت و یا فروشگاههای کشور به نام مایکروتل و لوگو آن دقت فرمایید.