آغاز فعالیت شرکای تجاری در باشگاه مشتریان بانک ملت
در این طرح، ارزش ریالی هر امتیاز، معادل با ۳۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است و اعضای باشگاه مشتریان می توانند تا سقف مشخصی از ارزش ریالی بسته مورد نظر خود را، با استفاده از امتیازات (یا با ترکیبی از وجه نقد و امتیاز به دلخواه) و مابقی مبلغ را صرفاً به صورت نقدی پرداخت کنند.
 
 
بر این اساس، فرد با مشاهده بسته های ارائه شده، نسبت به انتخاب بسته مورد نظر خود اقدام و ضمن درج میزان امتیاز (تا سقف امتیاز تعیین شده) جهت خرید بسته، اطلاعات درخواستی را تکمیل می کند.
 
 
متعاقبا صورتحساب مربوطه بر اساس "میزان امتیاز" و "میزان مبلغ" برای وی نمایش داده شده و در صورت تایید، ضمن کسر امتیاز ثبت شده از حساب کاربری فرد، درگاه خرید اینترنتی جهت پرداخت باقیمانده مبلغ به نمایش در می آید و پس از پرداخت وجه، خرید نهایی خواهد شد.
 
 
این گزارش حاکی است، بسته های درخواستی، پس از انجام هماهنگی های لازم با شرکت ایرانسل و فعال سازی سیم کارت ها، ظرف مدت زمان حداکثر یک هفته از تاریخ درخواست، از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و مطابق با اطلاعات "نشانی" ثبت شده در هنگام ثبت درخواست، برای متقاضی ارسال خواهد شد و بر این اساس مسوولیت ثبت صحیح اطلاعات جهت ارسال بسته انتخابی به عهده متقاضی خواهد بود.