به گزارش واحد مرکزی خبر آقای جاسبی در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دندانپزشکی تهران درخصوص میزان شهریه امسال دانشجویان این دانشگاه افزود : با وجود اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها و افزایش هزینه های دانشگاه آزاد اما این دانشگاه برای دریافت شهریه همانند سال گذشته عمل می کند .

وی گفت: برای سال تحصیلی دانشجویان ورودی سالهای گذشته افزایش شهریه نداشتیم و شهریه پرداختی آنها مانند سال گذشته است اما برای ورودی های جدید ۱۰ درصد افزایش شهریه داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره ظرفیت پذیرش امسال این دانشگاه افزود: امسال در همه مقاطع تحصیلی ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار دانشجو وارد دانشگاه می شوند.

جاسبی در ادامه با اشاره به اینکه اردیبهشت سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی وارد دهه چهارم می شود گفت: دهه اول این دانشگاه را دهه تثبیت، دهه دوم را دهه توسعه و دهه سوم را دهه ارتقا نامیده ایم و امیدواریم تا اردیبهشت سال آینده بتوانیم در همه حوزه ها مقام برتر را در علوم و فناوری بدست آوریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دهه چهارم این دانشگاه را دهه رقابت با دانشگاه های معتبر جهان دانست و گفت : هم اکنون در تلاش برای فراهم کردن مقدمات آن هستیم .