بعد از انتشار فیش های حقوق برخی مدیران که حکایت از دریافت حقوق های نجومی داشت و بعضا نشان می داد که این افراد از تسهیلات کلان و نجومی با سود کم بهره‌مند شده بودند بر این اساس دولت تصمیم گرفت که هیچ ذینفعی حق ندارد در مورد ارائه تسهیلات و خدمات به خود تصمیم‌گیری کند که این موضوع هم توسط جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم ضیافت روحانی با وزرا و استانداران اعلام شد.

در همین میان خبر برکناری مدیرعامل بیمه ایران به دلیل دریافت تسهیلات 600 میلیون تومانی سر و صداهای بسیار زیادی به پا کرد به طوری که بر اساس کسب اطلاع خبرنگار فارس شواهد نشان می دهد که این تصمیم مدیرعامل بیمه ایران و اعضای هیات مدیره که از تسهیلات کلانی برخوردار شدند قبل از ابلاغ تصمیم اخیر دولت صورت گرفته بود.

بر اساس اطلاعات جدیدی که خبرنگار فارس آن را کسب کرده است، طبق تصمیم وزیر اقتصاد حساب بانکی مدیرعامل بیمه ایران مسدود و تمام 600 میلیون تومانی که وی تحت عنوان تسهیلات دریافت کرده بود مسترد شده است.

گفتنی است، همچنین در زمینه افزایش حقوق دستگاه‌ها اخیرا بر اساس تصمیم دولت تمام دستگاه‌های اجرایی موظف شدند تا افزایش حقوق در دستگاه‌ها را تنها با هماهنگی و موافقت شورای حقوق و دستمزد انجام دهند.