قرعه کشی لیگ برتر فوتبال با حضور همراه اول

مراسم قرعه کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس)، شب گذشته ۲۲ تیرماه با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، محمدمهدی عطوفی معاون بازاریابی و فروش همراه اول، نمایندگان باشگاه ها، جمعی از مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال کشور در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

همراه اول که با شعارهای «حامی اول ورزش کشور»، «بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در هر دو حوزه مکالمه و اینترنت همراه» و «رتبه اول اپراتورهای تلفن همراه کشور، امانتدار اطلاعات شخصی مشترکان» در مراسم حضور داشت، توسط رییس فدراسیون فوتبال مورد قدردانی قرار گرفت.

در این مراسم که به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش شد، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از همراه اول به عنوان حامی اول ورزش کشور گفت: فوتبال با هیچ پدیده ای قابل مقایسه نیست و همراه اول با این حمایت، علاوه بر در اختیار گذاشتن امکانات خود، باعث رشد فوتبال کشور هم می شود.

در ادامه محمدمهدی عطوفی معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و خاورمیانه، یک سرمایه ملی است، گفت: این شرکت وظیفه خود می داند با تمام توان از ورزش کشور حمایت کند.

عطوفی با بیان اینکه همراه اول علاوه بر اسپانسری فدراسیون های والیبال، فوتبال و بسکتبال و همچنین تیم های فوتبال استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی، آمادگی حمایت از سایر تیم ها را نیز دارد، گفت: با راه اندازی باشگاه هواداری، هواداران می توانند علاوه بر حمایت از تیم های محبوب خود، بدون واسطه با مسؤولان تیم های مورد علاقه خود در ارتباط باشند و اخبار و اطلاعات تیم ها با سرعت و دقت بیشتری در اختیار آنها قرار می گیرد.

در پایان، قرعه کشی لیگ برتر با حضور حمید استیلی و جواد زرینچه انجام و برنامه برگزاری بازی های لیگ مشخص شد.