عملکرد موفق سایپا در زمینه تأمین قطعه

در ابتدای این نشست دکتر آخوندی قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا در سخنانی با اشاره به اصلاح ساختار مالی گروه سایپا، اظهار داشت: سایپا در انتخاب شرکای خارجی قطعا منافع مالی گروه و شبکه را در نظر خواهد گرفت.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی تولید در گروه سایپا نسبت به سه ماهه ابتدایی سال گذشته، افزود: همه اجزای گروه سایپا متعهد هستند که هدف تولید را محقق کنند و به تبع افزایش تولید، می‌توانیم به تعهداتمان به مردم و نمایندگی‌ها عمل کنیم.

آخوندی با اشاره به افزایش ارزش دارایی‌های سایپا، گفت: برای رسیدن به اهدافمان نیازمند همدلی شبکه هستیم.

قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا تاکید کرد:‌ تزریق منابع مالی به نمایندگی‌ها موجب افزایش گردش مالی آنها خواهد شد و در نهایت رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت.

پس از سخنان قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا، مدیرعامل سایپایدک در سخنانی گفت: در چند سال اخیر در زمینه تامین قطعه موفق عمل کرده‌ایم و با وجود تمام مشکلاتی که در این مسیر وجود داشت، کمبودها را برطرف کردیم.

مصطفی وحیدزاده در نشست صمیمانه با رؤسای انجمن‌های صنفی نمایندگی‌های سایپا با بیان این مطلب اظهار داشت: شبکه بزرگ نمایندگی‌های سایپا همواره و در همه حال یار و یاور سایپایدک بوده‌اند و عملکرد مثبتی از خود بر جا گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: بدون تردید نمایندگی‌ها نقش مهمی در موفقیت‌های سایپایدک ایفا کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به برگزاری موفق امداد نوروزی اشاره کرد.

مهندس وحیدزاده در ادامه با اشاره به حمایت‌های سایپایدک از نمایندگی‌ها و کمک به رونق کسب و کار در سخت‌ترین شرایط اقتصادی، افزود: با موافقت هیات مدیره گروه سایپا، تفاهم‌نامه‌ای با بانک‌های کشور امضا شده که بر اساس آن نمایندگی‌های سایپا می‌توانند تا سقف مشخصی از بانک وام دریافت کنند و سایپایدک پرداخت اصل و فرع وام را ضمانت خواهد کرد.

مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: مدیران ارشد گروه سایپا نسبت به حمایت همه جانبه از نمایندگی‌ها تعهد دارند و امیدواریم که بتوانیم با همدلی و همراهی، برنامه‌های از پیش تعیین شده را محقق کنیم.

در ادامه این نشست، با حضور مدیرعامل امداد خودرو سایپا از انجمن‌های صنفی برتر در زمینه برگزاری امداد نوروزی و امدادگران نمونه تقدیر شد.

بنابراین گزارش، انجمن صنفی گلستان رتبه ممتاز را در امداد رسانی کسب کرد و انجمن‌های صنفی خراسان شمالی و جنوبی، لرستان، آذربایجان غربی و اردبیل رتبه اول، انجمن صنفی کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، ایلام و مازندران رتبه دوم و انجمن صنفی استان های گیلان، اصفهان، سیستان و بلوچستان و خوزستان رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین از میلاد سکوتی گیلوندانی (نمایندگی خودرو سرویس خزر - رشت)، سعید ابدام (نمایندگی سیاوش یاری - کرمانشاه)، فرامرز محمدی نژاد روشنده (نمایندگی مراد نوری – تهران)، سجاد اصغری لسکو کلایه و حامد شهبازی گیلانی (نمایندگی کاسانه گیلان)، وحید باقری رباط سنگی (شرکت صنعت خودرو کهربایی – مشهد)، سید عباس سید نژاد لمراسکی (نمایندگی غلامرضا بابا ولی – نکا)، محمد صائمی (نمایندگی آمل یدک جمشیدی – آمل) و حسین عظیمی (نمایندگی محمود وفادوست – تبریز) به عنوان امدادگران نمونه قدردانی شد.