افزایش ایمنی، دلیل تاخیرتحویل محصولات دوگانه سوز سایپا

رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خصوص تامین قطعات خودروهای دوگانه سوز تولید شرکت سایپا گفت: خودروهای دوگانه سوز از قطعات متفاوتی تشکیل شده و با توجه به نیاز به ایمنی بالا در تامین این قطعات، حساسیت خاصی در تولید و تامین آن وجود دارد.

 

وی افزود: در سفارش گذاری که برای این قطعات انجام شده تعدادی از آنها به لحاظ کیفی قابل تایید نبوده و لذا مجددا از طریق شرکت های خارجی سفارش گذاری صورت پذیرفت که پس از تایید بر روی خودروها  نصب و تحویل مشتریان خواهد شد.

 

تقی زاده افزود: بر این اساس با توجه به محدودیت ایجاد شده واگذاری تعدادی از خودروها با تاخیر مواجه شده است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به این شرایط با راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور هماهنگی های لازم صورت پذیرفته و در صورتی که مشتریان محترم و متقاضی خودرو دوگانه سوز تمایل به تبدیل و دریافت خودرو بنزین سوز داشته باشند می توانند با تغییر نوع خودرو، محصولی دیگر از این گروه خودروساز جایگزین و تحویل بگیرند که تعدادی از مشتریان اقدام به انجام این کار کرده اند.

 

معاون فروش سایپا افزود: سایپا برای تعدادی از مشتریان دیگر که متقاضی خودروهای دوگانه سوز هستند با هماهنگی پلیس راهور و پس از ارتقا و تایید سطح کیفی سیستم دوگانه سوز و بر اساس اولویت ثبت نامی محصولات خود را واگذار خواهد کرد. 

 

تقی زاده در پایان تاکید کرد: آن تعداد از مشتریان که تمایل به تبدیل خودرو بنزین سوز خود به دوگانه سوز دارند به هیچ عنوان به مراکز غیر مجاز برای گاز سوز کردن خودروهای خود مراجعه  نکنند.