این بوگاتی کایرون اخیرا توسط یک شاهزاده سعودی خریداری شده است برای اولین بار در شهر کن درجنوب فرانسه به صورت عمومی برای علاقه‌‌مندان به خودرو به نمایش درآمد.

این مدل از کایرون پس از نمایش اولیه در نمایشگاه خودرویی ژنو در ماه مارس گذشته طرفداران زیادی پیدا کرد و یکی از صفحات ثبت نام این خودرو در همان زمان توسط یکی از شاهزادگان سعودی پر شد.

این خودرو برای اولین بار در شهر کن برای علاقه‌‌مندان به خودرو به نمایش درآمد.

نمایش رسمی خودروی منحصربه‌فرد شاهزاده سعودی در کن

به نظر می‌رسد هیچ خودرویی شبیه این اتومبیل در جهان وجود ندارد و توسعه‌های زیادی روی این ابرخودرو برای اولین خریدار این مدل صورت گرفته و همچنان ادامه دارد. تشخیص این مدل برای مالکان دیگر کایرون نیز سخت است. از طرفی این خودرو به شکل انکارناپذیری معرف حرکت جاده‌ای است.

با وجود تفاوت‌های بسیار زیاد با ویرون، به راحتی می‌توان یک بوگاتی را در زیر طراحی پیچیده و متفاوت آن تشخیص داد. این تشخیص را مدیون جلو پنجره نعل شکل و خطوط دایره‌وار جانبی آن هستید که در زبان طراحی بوگاتی تعریف شده است.

با وجود اینکه این خودرو یکی از معدود مدل‌های جهان با این حجم از گزینه‌ها و امکانات است، شاهزاده بدرابن سعود مالک یکی از همان مدل‌های مفهومی بوگاتی گرن توریسمویی است که سال گذشته در نمایشگاه خودرویی به نمایش درآمد.