محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید با بیان اینکه بیش از 8 هزار واحد مسکن مهر تا دوشنبه هفته آینده در شهر جدید پرند با ظرفیت بیش از 35 هزار نفر به بهره‌برداری می‌رسد،افزود : در دوسال اخیر به اندازه 16 سال گذشته در پرند مدرسه ساخته ایم ؛تاکنون در این شهر 21 مدرسه ساخته شده و در هفته دولت 8 مدرسه دیگر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی تصریح کرد: تا پایان سال جاری منوط به تخصیص اعتبار لازم، خط مترو هشتگرد به مترو کرج و تهران وصل می‌شود و در صورت تأخیر در تأمین اعتبار ، برقراری این خط مترو به دو ماه بعد از عید موکول خواهد شد ، این درحالیست که واگن‌های این خط مترو خریداری شده، خط ریل به قلب هشتگرد رسیده و با افزودن یک ایستگاه اضافه در مسیر هشتگرد نیز موافقت شده است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکل پیمانکاران شهر پردیس برای افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر گفت: آنها موظفند طی قرارداد به تعهداتشان عمل کنند اما باید تاجایی با پیمانکاران تعامل داشته باشیم که بتوانند واحدهای مسکن مهر را تحویل دهند.

 

وی با بیان اینکه از محل منابع داخلی و کمکهای دولتی، امور زیربنایی و روبنایی مسکن مهر را تامین کردیم این در حالیست که در دولت قبل مصوبه ای وجود داشت که اجازه دریافت هزینه ساخت کارهای زیربنایی و روبنایی مسکن مهر از مردم را داده بود.