تعطیلی کارخانه قند ۹۰ ساله در کرج صحت ندارد

سیدحمید طهائی عصر شنبه در سفر به شهرستان طالقان و افتتاح پروژه‌ها به مناسبت هفته دولت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال به جای حضور در مراکز شهرها در یکی از بخش ها حضور یافتیم تا پیگیر مشکلات مردم باشیم.

وی با اشاره به زیارت مزار شهدا و دیدار با خانواده جانبازان، شهدا و ایثارگران افزود: امید است با روحیه بالایی که در این خانواده‌ها وجود داشته و باعث تلاش مضاعف ما می شود، همچنان موفق عمل کنند.

استاندار البرز، افتتاح نخستین سالن ورزشی بخش جوستان، حضور در مسجد روستای بالاطالقان و دیدار مردمی را از دیگر برنامه های امروز عنوان کرد و گفت: در این دیدار مشکلات مردمی ارائه و مقرر شد توسط دستگاه های اجرایی و ستادهای مربوطه برای رفع آن پیگیری لازم انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعطیلی کارخانه قند ۹۰ ساله در استان البرز صحت ندارد، گفت: این کارخانه در گذشته تولیدکننده شکر از چغندر قند بود که اکنون به کارخانه تصفیه شکر تبدیل شده و مجوز واردات شکر برای ادامه فعالیت به آنان ارائه شده است.

طهائی بیان کرد: از ۸۰۰ پروژه عمرانی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۲۰ درصد در استان، ۲۱۶ مورد احصا شده تا مطالعه اقتصادی روی آن صورت گیرد و به بخش خصوصی واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۳۰ پروژه در حوزه ورزشی، بهداشت و درمان و آب و فاضلاب واگذار شده، گفت: پیگیر هستیم این پروژه ها را برای اتمام به بخش خصوصی واگذار کنیم.

استاندار البرز از حضور اصحاب رسانه در سفرهای شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.