فروشگاه اینترنتی اینتکس فعالیت چندین ساله خود را بصورت تخصصی در زمینه فروش محصولات بادی شامل انواع قایق بادی، استخر بادی و استخر پیش ساخته، کاناپه بادی و مبل بادی، تشک و تخت خواب بادی، وان و جکوزی بادی، اسباب بازی بادی و انواع محصولات تفریحی شامل کیسه خواب، چادر مسافرتی و کوله های کوه نوردی از سال 1388 تا به امروز ادامه داده است.

نکات مورد توجه در مورد فروشگاه اینترنتی اینتکس در قیمت های دست اول و عرضه مستقیم از کشور مبدا به داخل ایران میباشد، این فروشگاه وارد کننده و تولید کننده محصولات خود بوده و میتواند در قیمت های تمام شده رضایت بسیاری از خریداران و مشتریان دائمی خود را جلب نماید، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات بادی کاملا تخصصی میباشد که اینتکس سنتر براحتی میتواند این خدمت را برای خریداران خود داشته باشد.

unnamed

در این قسمت به بیان توضیحی کوتاه در مورد انواع محصولات فروشگاه اینترنتی اینتکس میپردازیم:

قایق بادی: وسیله ای بسیار مفرح و مهیج جهت استفاده در خانواده، تفریح و شکار یا ماهیگیری میباشد، قایق بادی با قیمت بسیار مناسبی که دارد میتواند یک گزینه بسیار عالی برای تفریحاتی نو و سالم باشد، وزن و بسته بندی قایق های بادی بسیار کم بوده و براحتی میتوان روی این قایق ها از انواع موتور قایق بنزینی و برقی استفاده کرد.

استخر بادی: یک وسیله بسیار ارزان قیمت و کاملا بصرفه از فروشگاه اینتکس است، استخر بادی هم در فصل تابستان و سایر فصول کارامد میباشد چرا که در هوای گرم تابستان میتوان از استخرهای بادی بعنوان یک استخر آب استفاده کرد و در صورت استفاده در فصل زمستان میتواند بعنوان یک استخر توپ بادی در نظر گرفته شود، سایز های بزرگ استخر بادی را میتوان جهت استفاده خانوادگی نیز بکار برد.

استخر پیش ساخته: باید گفت منظور از تمامی عناوینی همچون استخر آماده، استخر پیش ساخته، استخر متحرک، استخر ساخته شده و استخر پرتابل که به این دسته بندی گفته میشود تماماً یک چیز است، استخری که نیاز به احداث ندارد و و میتواند از هزینه های نگهداری و ساخت استخر و احداث استخر های بتونی و سیمانی، خریدار را نجات دهد، استخر پیش ساخته براحتی قابل جابجایی بوده و نیز یک محصول پرتابل در نظر گرفته میشود.

کاناپه بادی: این نوع کالا شامل چند محصول میشود، اول کاناپه بادی تختخواب شو که یک کاناپه بادی است که بحالت تخت خوابشو نیز تبدیل میشود که برای این کار هیچ نیازی به تغییرات سخت و پیچیده نمیباشد، براحتی با باز کردن قسمت زیرین کاناپه تبدیل به یک تخت خواب بادی میشود. کاناپه بادی 5 کاره یا چند حالته که کار های مختلفی همچون یک کاناپه بادی ساده، پشتی بادی، تشک بادی، پشتی بادی و نیمکت بادی میباشد. قیمت انواع کاناپه بادی نیز بسیار ارزان و مقرون بصرفه میباشد.

مبل بادی: مبل های بادی در انواع مختلف کوک، بزرگسال و نوجوان تولید میگردد که با تنوع رنگی بسیار بالایی که دارد، براحتی پاسخگوی سلیقه های مختلف این رده های سنی است، سطح رویه انواع مبل بادی بسته به نوع آنها از جیر و مخملی بوده و کاملا ضد تعریق میباشد.

تشک بادی: از پُر طرفدار ترین کالاهای فروشگاه اینترنتی اینتکس میباشد، این تشک ها براحتی قابل استفاده در منازل، سفر ها و کمپ ها میباشند، تشک بادی نیز در دو سایز یک نفره و تشک بادی دو نفره تولید میگردد که با قیمت بسیار ارزانی که دارد میتواند بعنوان یک محصول بسیار مناسب و مقرون بصرفه در سفر ها بهمراه برده شود.

تخت خواب بادی: این محصول با دو سایز یک نفره و دو نفره تولید میگردد، تخت خواب های بادی بی نیاز به استفاده از تشک میباشند چرا که سطح رویه این تخت خواب ها از جیر بوده و کاملا ضد تعریق میباشند، تخت بادی براحتی توسط یک پمپ باد برقی ای که به بدنه خود متصل بوده و یا از آن جدا میشود قابلیت باد کردن دارد، قیمت بسیار مناسب تخت خواب بادی باعث شده تا خریداران تخت خواب های چوبی و فلزی رو به این محصول بیاورند و همچنین از دیگر محاسن آن میتوان به سهولت در جابجایی و پرتابل بودن آن اشاره داشت.

وان بادی حمام: یک محصول کاملا راحت و ارازن قیمت از نمایندگی اینتکس میباشد که براحتی میتوان آن را در ظرف چند ثانیه باز یا خالی کرد، وان بادی حمام سایز های مختلفی دارد که قابل استفاده برای سنین مختلف از نوزاد، کودک و بزرگسال میباشد.

جکوزی بادی: محصولی بسیار شگفت انگیز از فروشگاه اینترنتی اینتکس است، این جکوزی ها که امروزه تحت عنوان جکوزی خانگی بفروش میرسند دارای گرمکن، تصفیه آب و جِت یا ماساژ میباشند و جالب تر اینکه نیازی بهیچ نوع تاسیساتی ندارند حتی لوله رفت و برگشت آب! چرا که تمامی این عملیات داخل جکوزی بادی انجام میگیرد.

اسباب بازی بادی: یکی از دسته بندی های تولیدی محصولات بادی، اسباب بازی ها میباشند. این محصولات در تقسیم بندی های متفاوت برای سنین مختلف از نوزادی تا نوجوان تولید میشوند، اسباب بازی ها شامل جامپینگ های بادی، قلعه بادی، سرسره بادی، توپ های بازی بادی، کیسه بوکس و لوازم های دیگر بازی میباشند.

چادر مسافرتی: چادر های مسافرتی در انواع فنری، چادر مسافرتی اتوماتیک و چادر های سفری عصایی تولید میشوند، بعضی از این چادر ها ساخت ایران و بعضی دیگر خارجی میباشد، از انواع ایرانی چادر های مسافرتی میتوان به چادر فیت یا fit، چادر مسافرتی کیت یا kit اشاره داشت.

کیسه خواب: یک محصول مکمل بسیار کارامد برای چادر های مسافرتی، کیسه خواب ها میباشند، این کیسه خواب ها جهت سایر فصل ها تولید میگردند که در انواع مختلف کیسه خواب بهاره، کیسه خواب پاییزه و زمستانی میباشند.

در نظر داشته باشید فروشگاه اینتکس معمولاً در آخر فصل ها با توجه به تغییرات آب و هوایی حراج خود را که شامل تخفیفات بسیار مناسب است بمدت محدودی شروع مینماید، برای اطلاع از نوع کالای حراجی و تخفیف خورده و نیز زمان تخفیفات میتوانید از کانال تلگرام اینتکس و اینستاگرام آن استفاده نمایید:

https://telegram.me/intexsite

https://www.instagram.com/intex.site

آدرس وب سایت نمایندگی اینتکس: http://www.intex-center.com

شماره تماس شرکت اینتکس: 02166526311- 02144009407

توزیع رسانه ای توسط رپورتاژ ادز