شب گذشته (شنبه) کمپین «من خواب نیستم؛ نه به اعتیاد» با حضور جمع زیادی از هنرمندان و ورزشکاران و سفرای خارجی مقیم تهران در بیمارستان محک افتتاح شد.

در این مراسم، پیام تصویری گری لوئیس هماهنگ‌کننده مقیم سازمان ملل در تهران و لزوم مراقبت از فرزندان در خصوص مقابله با مواد مخدر پخش شد و نیکلاس هاپتون سفیر انگلیس در تهران برای حاضرین در این همایش در خصوص مبارزه جدی و هماهنگ جهانی در امر مواد مخدر سخنرانی کرد.

همچنین پیام تصویری سام درخشان و بهنوش بختیاری از هنرمندان سینما و تلویزیون در حمایت از این کمپین از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

از میهمانان و دیپلمات‌های شاخص دراین مراسم می‌توان به حضور سفیر بلغارستان، سفیر لبنان، سفیر ویتنام، سفیر الجزایر و بیش از 15 دیپلمات ارشد خارجی مقیم تهران در این مراسم اشاره کرد.

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر و الهام حمیدی از دیگر هنرمندان سینما و تلویزیون حاضر در این مراسم بودند. ضمن اینکه محمد اصفهانی خواننده پاپ کشورمان هم در این مراسم حضور داشت.

از چهره‌های ورزشی هم می‌توان به حسین کلانی، محمدحسن انصاری‌فر و حمید استیلی از بازیکنان اسبق پرسپولیس اشاره کرد.

در این مراسم 200 پزشک بیمارستان نیکان و تعداد زیادی از پزشکان دیگر بیمارستان‌های تهران برای حمایت از این کمپین حضور داشتند.

کمپین «من خواب نیستم؛ نه به اعتیاد» برای ترک اعتیاد جوانان زیر 18 سال تشکیل شده است.