اگر طراحی سایت خود را انجام داده اید و حال می خواهید نام سایت و برند خود را به واسط طراحی لوگو به چشم و دید کاربران خود رسانید باید این نکته را بدانید که در این میان می بایست آیتم های بسیاری را رعایت نمایید تا طراحی لوگوحرفه ای را برای طراحی سایت خود پیاده سازی نمایید. اینکه طراحی سایت انجام شده توسط شما حرفه ای باشد موجب اعتبار بخشی به کسب وکار شما می شود. در کنار گرافیک و ظاهر زیبای سایت و همچنین محتوای گنجانده شده در سایت ، وجود طراحی لوگو نیز می تواند اعتباری بر کسب وکار شما باشد.

 

نکاتی که در زمان طراحی لوگو باید اجرا کنید

 

اگر می خواهید طراحی لوگو خود را انجام دهید باید چه نکات و مواردی را رعایت نمایید؟ طراحی لوگو اغلب با نوشتاری از اسم فارسی و یا انگلیسی از برند شما می باشد. در طراحی لوگو امروزه نوع نوشتار و سبک آن را بگونه طراحی می کنند که با نگاهی کاربر بتواند بخواند. در واقع طراحی لوگو ساده و خوانا مناسب تر خواهد بود و به راحتی در ذهن کاربر باقی خواهد ماند. رنگ طراحی لوگو خود را متناسب با رنگ سازمانی و نیز رنگ بندی قالب سایت تنظیم و انتخاب نمایید. هم خوانی طراحی لوگو شما با طراحی سایت مهم می باشد و نمایی حرفه ای به کسب وکار شما می بخشد. تصمیم خود را در خصوص اینکه نوشتار فارسی و یا انگلیسی و یا دیگر زبان ها داشته باشید را بگیرید. نوع فونت انتخابی شما نیز می بایست همخوانی با طراحی سایت شما داشته باشد. برای مثال فونت نستعلیق برای کسب وکارهایی که در زمینه هنر فعالیت می نمایند مناسب می باشد و نیز اگر کاربران شما افراد از قشرهای مختلف می باشند در این صورت نوشتار انگلیسی مناسب نمی باشد زیرا این احتمال می رود که نتواند نوشتار درج شده را بخواند.

 

 

طراحی لوگو حرفه ای چگونه است؟

 

در طراحی لوگو حرفه ای سعی می شود که در کنار سادگی حرفه ای بودن را نیز رعایت شود. یعنی اینکه طراحی لوگو شما در نمایی واضح اجرا گردد و نیز در انتخاب رنگ آن تمرکز لازمه انجام گردد. سایز طراحی لوگوی خود را مناسب قرار دهید در واقع اینکه طراحی لوگو شما به نسبت بزرگ باشد و یا کشیده ، فرمت مناسبی نمی باشد. در طراحی لوگو ایده پردازی و ذهن خلاق حرف اول را می زند. اینکه ایده طراحی لوگو شما ناب و تاپ باشد می تواند به انجام یک طراحی لوگو حرفه ای کمک نماید. علاوه بر این می توانید نمونه طراحی لوگو رقبای خود و نیز دیگران را مشاهد کنید زیرا اغلب مشاهده طراحی لوگو ها و نمونه کارهای انجام شده می تواند ایده های ذهنی خلاقی را برای شما ایجاد نماید که حتی از ترکیب چندین طراحی لوگو با یکدیگر نیز می تواند انجام گیرد. در این میان نرم افزارها و نیز سایت های آنلاین طراحی لوگو می تواند کمک بسیاری به شما نمایند تا با افکت هایی که دارند و نیز ادیت هایی که به صورت آماده دارند بتوانید طراحی لوگو خلاق و جالبی را طراحی کنید. برای مثال اگر کسب وکار شما در زمینه های  سئو سایت ، دوربین مدار بسته،فروش اقساطی خودرو ، تور لحظه آخری باشد می توانید نمونه طراحی لوگو های انجام شده و نمونه طراحی لوگو رقبا را مشاهده نمایید.پس از پایان طراحی لوگو خود می توانید برای ثبت لوگو خود اقدام کنید که در این شرایط مالکیت لوگو به نام شما خواهد شد و دیگران حق کپی برداری از لوگو شما ندارند. در واقع طراحی لوگو شما اگر مختصص کسب و کار شما در زمینه های فروش لیزینگی خودروفروش اقساطی خودرو،فروش لیزینگی خودرو،فروش اقساطی خودروباشد پس از ثبت لوگو ، مالکیت آن برای شما انتخاب می گردد.در پایان دقت داشته باشید که طراحی لوگو انجام شده برای طراحی سایت و نیز همچنین انجام سئو سایت شما می باشد و می بایست همخوانی با قالب سایت و ترکیب رنگی استفاده شده در قالب سایت است داشته باشد. شرکت های طراحی سایت به واسط تجربه ای که در این امر دارند می تواند طراحی لوگو خلاقی را برای شما با کمترین هزینه به انجام رسانند. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که طراحی لوگو خود را در بخش هدر و بالایی سایت درج کنید تا کاربران در نگاه اول با طراحی لوگو و نام سایت شما آشنا شوند.

توزیع رسانه ای توسط :‌رپورتاژ ادز