خانواده دکا، اقتصادی‌ترین خانواده ارتباطات هوشمند

طرح دکا برای اولین بار در صنعت مخابرات کشور و با هدف فراهم نمودن تجربه استفاده نامحدود از تماس صوتی و پیامک برای مشترکین رایتل معرفی شد. با توجه به استقبال از این طرح و همچنین تنوع نیازهای مصرفی و ارتباطی مشترکین، رایتل بسته‌های ترکیبی بر پایه امکانات نسل های نوین ارتباطی 3G، 4G را در قالب طرح «خانواده دکا» و به منظور افزایش هرچه بیشتر رضایت مشترکین ارایه می دهد. طرح «خانواده دکا»، با ایجاد فرصتی نوین برای مدیریت هزینه‌ها، تجربه‌ای جدید از لذت ارتباط با دوستان و نزدیکان را به همراه می‌آورد.

گفتنی است خانواده دکا پیش از این برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل قابل استفاده بود و با توجه به استقبال مشترکین از این بسته‌ها در حال حاضر برای مشترکین دایمی رایتل نیز با همان ویژگی‌ها و همان قیمت عرضه شده است.

محصولات قابل استفاده در طرح خانواده دکا شامل بسته دکا با امکان 10 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه رایتل و 10 هزار پیامک درون شبکه با قیمت 5 هزار تومان، بسته دکا گپ شامل امکانات دکا به همراه 130 دقیقه مکالمه و 130 پیامک (برون شبکه) با قیمت 10 هزار تومان، بسته دکا تک شامل تمامی امکانات دکا گپ به همراه 3 گیگابایت اینترنت روزانه و 3 گیگابایت اینترنت قابل استفاده در ساعات افت مصرف با قیمت 25 هزار تومان، دکا بی‌نهایت شامل 10 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه رایتل و 10 هزار پیامک درون شبکه به همراه 250 دقیقه مکالمه و 250 پیامک (برون شبکه) و همچنین 5 گیگابایت اینترنت روزانه و 5 گیگابایت اینترنت قابل استفاده در ساعات افت مصرف و با قیمت 40 هزار تومان است.

جزییات بیشتر از طریق صفحه طرح خانواده دکا قابل دسترسی است.