خرید بلیط قطار و سفر کردن در مسیرهای طولانی با این وسیله‌ی نقلیه، نه تنها اقتصادی و راحت‌تر است، بلکه حس نابِ سفر را در ایمن‌ترین شکل به شما منتقل خواهد کرد. آن‌چه در طی چند سال اخیر باعث ایجاد تحولی مهم در عرصه‌ی صنعت حمل و نقل ریلی رجا شده است، تنوع خودِ قطارها است. امروزه، شما در حین خرید اینترنتی بلیط قطار، گزینه‌های گوناگونی دارید و علاوه بر داشتن این حق انتخاب بیش‌تر، می‌توانید به نسبت قیمت آن‌ها و نوع سفرتان، بلیط‌تان را تهیه کنید.

یکی از طولانی‌ترین و پرترددترین مسیرهای ریلی کشور، مسیر تهران به مشهد و بلعکس است که هرروزه و در تمام فصول خواهان بسیار دارد. البته این مسیر طولانی به دلیل پر مسافر بودن خود، از تنوع قطارهای مسافربری زیادی هم برخوردار است. خرید بلیط قطار در این مسیر دغدغه‌ی بسیاری از کسانی است که برای سفرهای خانوادگی، از قطارهای متنوع موجود در حمل و نقل ریلی داخل کشور استفاده می‌کنند.

سامانه‌ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار، علی‌بابا، علاوه بر فراهم کردن امکان خرید اینترنتی بلیط قطار رجا، این‌روزها نیز امکان خرید تمامی بلیط‌های شرکت‌های ریلی کشور را برای مسافران فراهم کرده‌است. مسافران با مراجعه به این سامانه می‌توانند با مقایسه‌ی قیمت بلیط، ساعت حرکت و نوع قطار، بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب کرده و از مجموعه‌ی متنوع قطارها شامل قطار رجا، قطار فدک، قطار سفیر، قطار سبز، قطار سیمرغ، قطار بنیاد و دیگر کارگزارن سفر ریلی در ایران بهره ببرند. خرید مطمئن بلیط مسیرهای پرسفر مانند تهران، مشهد و اطلاع یافتن سریع از پیش‌فروش قطارها به وسیله‌ی ایمیل، تنها بخشی از امتیازات خرید بلیط قطار از سامانه‌ی علی بابا است.

Untitled

یکی از مهم‌ترین خدماتی که علی‌بابا به هم‌وطن‌هایش ارائه می‌کند، قابلیت استرداد آنلاین بلیط قطار است. اگر به مشکلی برخوردید و بنا به هر دلیلی خواستید بلیط‌تان را کنسل کنید، کافی است تنها با چند کلیک در سایت، بلیط‌تان را کنسل کنید و البته، وجه بلیط را در همان حسابی که با آن خرید کردید، دریافت کنید.

برای اطلاع و خرید از قیمت بلیط قطار، شرکت‌های مختلف ریلی در مسیر تهران-مشهد و سایر مسیرها به علی‌بابا سر بزنید و از بین گزینه‌ها، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. البته این نکته را هم از یاد نبرید که اگر بتوانید کمی زودتر برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید و با حوصله‌ی بیشتری بلیط قطار را تهیه کنید، انتخاب‌های بیشتر با قیمت مناسب پیش رو خود خواهید داشت.