پرونده واگذاری پالایشگاه کرمانشاه روی میز کمیسیون انرژی

 فریدون بااشاره به واگذاری پالایشگاه کرمانشاه و انتقاد نمایندگان استان کرمانشاه نسبت به این واگذاری،گفت:کمیسیون انرژی مجلس نسبت به واگذاری پالایشگاه کرمانشاه انتقاد شدید دارد و بررسی اجمالی و اولیه درمحاسبات و قیمتگذاری پالایشگاه نشان می دهد که این واگذاری محل تامل و تردید است.

نماینده مردم اندیمشک درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه املاک، تجهیزات،تاسیسات و امکانات پالایشگاه کرمانشاه چندین برابر قیمت فعلی است،افزود:کمیسیون انرژی حتما به پرونده واگذاری پالایشگاه ورود کرده و رسیدگی می کند و نتایج به مراجع ذیصلاح همانند سازمان بازرسی و قوه قضاییه اعلام می شود،کمیسیون جلوی این واگذاری را گرفته و دراین واگذاری باید بازنگری شود.

عدم واگذاری پالایشگاه ازحیف و میل و سوءاستفاده های احتمالی جلوگیری می کند

حسنوند با تاکید براینکه اعتراض مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اعتراض به حقی است، ادامه داد:جلوگیری از واگذاری پالایشگاه جلوگیری از حیف و میل و سوءاستفاده های احتمالی است و کمیسیون انرژی مسئولان مربوطه را در خصوص واگذاری به مجلس فرا می خواند و نسبت به این موضوع با حساسیت و جدیت پیش می رود، تا حقوق مردم تضییع و پایمال نشود.

وی یادآور شد:کمیسیون انرژی با اولویت پرونده واگذاری پالایشگاه کرمانشاه را بررسی می کند و از مراجع نظارتی همانند قوه قضاییه تقاضا می شود که نسبت به این واگذاری حساس باشند و اجازه ندهند که حقوق مردم تضییع شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه کمیسیون متبوعش گزارشی حقوقی،مالی و فنی از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه تهیه می کند،تصریح کرد:گزارش کمیسیون انرژی به رییس مجلس و نمایندگان تقدیم شده و به دستگاه های دیگر انعکاس می یابد،تا در واگذاری بازنگری صورت گیرد.