به گزارش ایکو پرس ، آقابيگي با اشاره به اين موضوع افزود: در مجموع ايساكو ضمن تحقق برنامه ۶ ماهه فروش خود در نيمه اول امسال توانست در شهريورماه دومين ركورد فروش خود را نيز ثبت كرده و رشد ۲۹ درصدي فروش را تجربه كند.

وی در خصوص دلایل بهبود سیستم فروش ایساکو با توجه به رکودی که هم اکنون در بازار قطعات یدکی حاکم است، خاطرنشان کرد: مهمترین دلیل این رشد فروش، افزایش اعتماد مشتریان به خرید قطعات یدکی با هولوگرام، تضمین کیفی و قیمتی ایساکو، دسترسی آسان به مراکز توزیع با توجه به افزایش شبکه فروش و تقویت روند تامین قطعات با توجه به نفوذ بیش از پیش قطعات تقلبی در بازار است.

معاون بازرگانی ایساکو ادامه داد: توفیق پایدار در حوزه تامین قطعات یدکی اصلی نیازمند یک اعتماد و احترام متقابل میان شرکت ایساکو و مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو است و درکنار عزم جدی ایران‌خودرو در این مسیر، مشتریان نیز می‌بایست با عدم خرید قطعات یدکی غیر اصلی که متاسفانه عموما تقلبی و دارای قیمت پایین و مشابه قطعات اصلی هستند ما را در تحقق این هدف یاری کنند.

آقابيگي اطمينان داد با اين همكاري و همراهي رضايت مشتريان از استفاده محصولات ايران خودرو افزايش خواهد يافت و شاهد عوارض زيانبار مالي و جاني از استفاده از قطعات تقلبي نخواهيم بود.