آغاز فعالیت فولکس واگن در ایران برای تولید خودرو سواری

محسن صالحی نیا در حاشیه مراسم روز ملی صنعت و معدن با بیان اینکه مقدمات لازم برای تولید مشترک ماموت خودرو و فولکس واگن در حال انجام است، اظهار داشت: هنوز قرارداد این دو شرکت برای تولید خودرو به طور مستقیم امضا نشده، اما ممکن است قراردادی بین نمایندگان رسمی شرکتها امضا شده باشد.
وی تصریح کرد: در صورت تحقق این موضوع، دو شرکت به تولید مشترک در زمینه خودروی سواری خواهند پرداخت که این اتفاق یکی از دستاوردهای برجام محسوب می شود.
روابط عمومی شرکت فولکس واگن نیز امروز در گزارشی از حضور این شرکت در بازار خودرو ایران خبر داد.
براساس این گزاش فولکس واگن که سال گذشته به عنوان برترین تولیدکننده خودرو جهان معرفی شده است، از طریق نماینده رسمی خود، شرکت ماموت خودرو در ایران آغاز به فعالیت کرد.
ماموت خودرو مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری فولکس ‌واگن را در ایران بر عهده دارد.
همکاری این دو شرکت خودروساز از ماه آینده در زمینه دو مدل از خودروهای پرفروش فولکس ‌واگن آغاز می شود.
آندرس سانت ینسن، مدیر پروژه بازار ایران در این زمینه گفت:با بازگشت فولکس واگن به ایران و ارایه آخرین مدل محصولات فولکس به بازار ایران، روابط بین المللی خود را بیشتر از قبل تقویت می کنیم.
مهرزاد فردوس، عضو هیات مدیره و رئیس گروه ماموت نیز اظهار داشت:بازار خودرو ایران تحت تاثیر انتظار مشتریان در حال تغییر است.
وی افزود: راحتی و آرامش، حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده‌ها، امنیت، مصرف بهینه سوخت از جمله نگرانی‌های مردم ایران در این زمینه است.
به گفته فردوس، همکاری با شرکت فولکس واگن منجر به تحول در صنعت خودرو و حرکت در مسیر انتخاب وسایل نقلیه و راهکارهای‌ مدرن‌تر در حوزه‌ حمل و نقل شده است.
این گزارش حاکی است نام شرکت ماموت خودرو در سایت شرکت فولکس واگن قید شده و این شرکت به طور رسمی به عنوان نماینده فولکس در ایران معرفی شده است.