پرداخت وام ضربتی ازدواج آغاز شد

طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج از روز جاری آغاز شد و این درحالی است که زوج‌های متقاضی در صف طولانی این وام و نیز متقاضیان در مناطق محروم، از جمله افراد اصلی هدف بانک مرکزی برای اجرای این طرح محسوب می‌شوند.

براساس آمار های بانک مرکزی در نیم میلیون نفر در صف انتظار برای دریافت وام ازدواج هستند و این طرح از امروز تا 9 هفته اجرایی خواهد شد.

در این میان اولویت اول بانک مرکزی، استانهای محروم و مناطق کمتر برخوردار است و اولویت دوم افرادی را تشکیل می دهند که زمان بیشتری را تاکنون برای دریافت وام در صف بوده‌اند.

لازم به ذکر است که متقاضیان با حداکثر یک ضامن، می‌توانند وام دریافت کنند البته اگر کسی کسر از حقوق و کسر از حساب را ارایه دهد، بانکها باید نهایت همکاری را داشته باشند تا کسی ناامید از شعب خارج نشود.

همچنین ستاد طرح ضربتی وام قرض الحسنه ازدواج به شماره تلفن ۲۹۹۵۴۲۸۳، ۲۹۹۵۴۲۵۶، ۲۹۹۵۴۲۶۰ و ۲۹۹۵۴۲۷۰ آماده پاسخگویی به افراد است.

گفتنی است به طور کلی کارمزد سالانه را به علاوه اصل وام، تقسیط می‌نمایند وبه همین دلیل است که مبلغ قسط ماهیانه، حدود ۲۱۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزار تومان برای هر یک از زوجین محاسبه می‌شود.