برگزاری همایش سرمایه گذاری مسولانه و کارآفرینی اجتماعی

مسئولیت اجتماعی شرکتی با هدف در نظر گرفتن ذی نفعان شرکت، دیدگاهی پویا و چند بعدی از ادغام جنبه های فرهنگی، اخلاقی، زیست محیطی، اقتصادی و استراتژیک فعالیت های شرکت در جهت تعهد مداوم برای رفتار به شیوه اخلاقی می باشد.

مسائلی مانند توجه و حمایت از محیط زیست، حمایت از مصرف کنندگان و حقوق شهروندی، تجارت عادلانه و اجتناب از سرمایه گذاری در شرکتهایی که فعالیت هایی مضر برای جامعه دارند، از ارزش های مهم اجتماعی برای سرمایه گذاری تجاری مسئولانه محسوب می شوند. سرمایه گذاری مسئولانه روش و ابزاری است در جهت رفع چالش های مالی و مسائل اجتماعی و زیست محیطی که برای شرکت های با شیوه کار منصفانه تعریف می شود.

از طرفی امروزه به توسعه کارآفرینی اجتماعی به عنوان ماموریتی اجتماعی و انسان دوستانه و یکی از راهکارهای حل برخی مسائل و آسیب های اجتماعی توجه می شود.کارآفرینان اجتماعی گروه‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی هستند که یک مشکل اجتماعی را تشخیص داده و از مفاهیم کارآفرینی برای سازماندهی، ایجاد و مدیریت سرمایه برای ایجاد تغییر استفاده می‌کند. مفهوم کارآفرینی اجتماعی، ایده پردازی و چگونگی طراحی مدل کسب درآمد در کسب و کارهای اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهد.

به منظور ایجاد روابط انسانی مثبت، افزایش تعامل و ارائه تجارب و راهکارهای نوین و شراکت اجتماعی بین بخش های عمومی-اجتماعی و تجاری، همایش سرمایه گذاری مسئولانه و کارآفرینی اجتماعی با حمایت سفارت جمهوری کره با حضور    Stefan Crets( مدیر عامل شبکه CSR اتحادیه اروپا )، وزیر امور خارجه و سفیر کره جنوبی ، مدیران نهادهای دولتی تصمیم گذار و موثر جامعه، سفیران سایر کشورها و مدیران علاقه مند و پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکتهای ایرانی و خارجی برگزار می شود.

حضور در این همایش مستلزم پرداخت هزینه نمی باشد. جهت هماهنگی حضور، مراتب را  تا تاریخ 24/05/96  از طریق اطلاعات تماسی ذیل اعلام فرمایید.

تلفن: 88206711-021             تلگرام و همراه:    09900267164               ایمیل: info@hamagroup.ir

مکان برگزاری: اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران- طبقه 10

زمان برگزاری: 5 شهریور ماه 1396- ساعت 19