چرا باید خانه یا دفترکار خودرا در غرب و شمال غرب تهران اجاره کنیم

 این بازار همیشه در گردش، نه تنها در زمان رکود هم مشتری دارد بلکه کاهش قدرت خرید مسکن هم سبب افزایش مشتریان بازار اجاره شده است. از تمام اینها گذشته، فصل تابستان، داغ‌ترین فصل جابجایی‌ها محسوب می‌شود؛ تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، این امکان را می‌دهد تا خانواده‌ها با فراغ بال به دنبال خانه جدید و اثاث کشی باشند. هرچه به روزهای پایانی تابستان نزدیک می‌شویم، تب و تاب اجاره‌نشین‌ها برای پیدا کردن خانه بیشتر می‌شود.

اگر شما هم هنوز به دنبال یافتن خانه دلخواه خود هستید و نمی‌دانید کدام مناطق را برای اجاره انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا فرصت باقیست دست به کار شوید و در داغ‌ترین بازار رهن و اجاره یعنی غرب و شمال غرب تهران به جست‌وجو بپردازید. آمارهای رسمی مربوط به معاملات رهن و اجاره ملک در تهران نشان می‌دهد از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بیشترین معاملات در مناطق ۲، ۵ و ۲۲ انجام گرفته است.

همچنین، برای راحتی بیشتر و یافتن فهرست کاملی از آپارتمان‌های اجاره‌ای در مناطق ۲، ۵ و ۲۲، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

چرا غرب و شمال غرب بورس واحدهای اداری و تجاری است؟

غرب و شمال غرب تهران، سال‌هاست که به بهترین منطقه برای سکونت تبدیل شده است. گسترش ناگهانی شهر تهران باعث شد تا مردم به دنبال محل ارزان‌تر و در عین حال خوش آب و هواتر و با ترافیک کمتری برای سکونت باشند. بنابراین، غرب و شمال غرب تهران به منطقه محبوب شهروندان تهرانی تبدیل شد.

اما با گذشت زمان، مسایلی مانند ترافیک شدید، آلودگی هوا در مناطق مرکزی تهران و همینطور طرح ترافیک باعث شد تا کسب و کارها هم رفته‌رفته به دنبال مناطقی باشند که این مشکلات را نداشته باشد تا مردم نیز بتوانند به راحتی به آنها مراجعه کنند.

در نتیجه، اجاره ملک در غرب تهران مانند سعادت آباد، شهرک غرب، آیت‌الله کاشانی، پونک، سردار جنگل، صادقیه، ستارخان، جنت آباد و ... به محلاتی بسیار محبوب برای کسب و کارها تبدیل شدند. امروزه بورس بسیاری از واحدهای تجاری تهران در همین محلات به چشم می‌خورد و بسیاری از شرکت‌ها و ادارات به دلیل دسترسی خوب به شبکه بزرگراهی، خارج بودن از محدوده طرح ترافیک اصلی و طرح ترافیک زوج یا فرد و ترافیک کمتر، دفاتر خود را به این مناطق انتقال داده‌اند. همچنین، یکی از محاسن واحدهای تجاری و اداری در این مناطق، نوساز بودن و بیشتر بودن متراژ آنها نسبت به مناطق مرکزی شهر است.

بنابراین، اگر شما هم به دنبال اجاره واحدهای تجاری یا اداری در تهران هستید، می‌توانید به سایت آی هوم مراجعه کنید.

پس تا فرصت باقیست و درگیر ترافیک روزهای پایانی تابستان و شروع مدارس نشده‌اید، دست به کار شوید تا آپارتمان یا دفتر کار دلخواه خود را در بهترین موقعیت تهران پیدا کنید.