وزیر ارتباطات: دولت "گستاخی به سپاه" را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

 محمدرضا آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت، اظهار داشت: سپاه هیچ فاصله‌ای با مردم ندارد، دولت تاکید دارد که سپاه در کنار ملت‌های مسلمان دنیاست، چه در افغانستان، یمن و سوریه؛ سپاه به یاری مردم مظلوم‌ دنیا شتافته است.

وی افزود: منظور دولت‌مردان آمریکا چیز پیچیده‌ای نیست که از سپاه عصبانی باشند، سپاه مورد حمایت مردم است. امیدوارم آنها این اشتباه را نکنند که نسبت به سپاه گستاخی از خود نشان دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: مردم و دولت این گستاخی را بی‌پاسخ نمی‌گذارند.

آذری‌جهرمی در رابطه با تغییر بسته‌های اینترنتی گفت: این موضوع و تعرفه‌های اینترنت یکی از موضوعات ثابتی بوده که ما از روز اولی که مشغول به کار شدیم تاکید داشتیم به آن بپردازیم.طبق وعده‌ای که دادیم قرار بود این بسته نهایی و در صد روز اول اجرایی شود که مباحث کارشناسی آن همچنان با اپراتورها و کمیسیون تنظیم و مقررات مرجع تصویب تعرفه‌ها است مورد بررسی قرار می گیرد، فکر می کنم در جلسه بعدی کمیسیون ما برای تصمیم نهایی وارد شور شویم.

وزیر ارتباطات و فناوری خاطرنشان کرد: با توجه به اختلاف نظراتی که وجود دارد، جزئیات آن پس از تصویب نهایی اعلام خواهد شد. اما اصل بحث این است که وحدت نظری در رابطه با کاهش هزینه‌ها و خارج شدن از حالت حجمی وجود دارد.