با این عملکرد فاجعه‌بار 1/5 میلیون شغل درست کرده‌اید؟!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اظهارات معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر ایجاد اشتغال یک و نیم میلیونی در بازه شش ماه تصریح کرد: آقای جهانگیری پاسخ دهند که کجا 1/5 میلیون شغل ایجاد کرده‌اند؛ گزارش‌هایی که از مرکز آمار دریافت می‌کنیم خلاف اظهارات آقای جهانگیری را نشان می‌دهد.
سمیه محمودی،  با اشاره به اظهارات معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر ایجاد اشتغال یک و نیم میلیونی در بازه شش ماه تصریح کرد: در استان اصفهان که قطب صنعتی کشور است بیکاری روز به روز در حال افزایش است و اصفهان رتبه چهارم بیکاری در کشور را کسب کرده است که این رتبه برای استانی مانند اصفهان که در بسیاری از صنعت‌ها پیشرو بوده فاجعه است.
وی با بیان اینکه دولت نتوانسته است در بحث اشتغال عملکرد خوبی داشته باشد گفت: دولت در موضوع اشتغال تنها به ارائه آمار بسنده کرده و کار جدی ندیده‌ایم که در این زمینه برای مردم انجام داده باشند.
محمودی با انتقاد از وضعیت افزایش بیکاری در استان‌های صنعتی کشور بیان داشت: امروز در شهرهای صنعتی کشور آمار بیکاری افزایش یافته و متقاضیان بیمه بیکاری نیز روز به روز در حال افزایش است که باید دولت اقدام جدی‌تری نسبت به این موضوع انجام دهد.