زائران اربعین بلیت هواپیما را گران نخرند

 رضا جعفرزاده با بیان اینکه دفاتر مجاز فروش بلیت هواپیما به متقاضیان شرکت در اربعین حسینی اعلام شده است، گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز امکان فروش بلیت هواپیما به زائران اربعین از طریق فرودگاه نجف را فراهم آورده است.
وی افزود: متقاضیان می توانند به سایت.Ebooking.iranair.com مراجعه و یا به دفتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مراجعه و بلیت خود را تهیه کنند.
وی گفت: بر این اساس بلیت تهران - نجف - تهران و تهران - بغداد - تهران یک میلیون و 200 هزار تومان و بلیت مشهد - نجف - مشهد و مشهد - بغداد - مشهد یک میلیون و 500 هزار تومان است.
جعفر زاده افزود: بلیت یکسره تهران - نجف و تهران - بغداد نیز 600 هزار تومان و مشهد - بغداد و مشهد - نجف 750 هزار تومان به مشتریان عرضه می شود، بنابراین با هرگونه افزایش بیش از این قیمت بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.
وی گفت: در بازرسی صورت گرفته سازمان هواپیمایی کشوری با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، با تعدادی از دفاتر متخلف برخورد شد و برخی از فهرست دفاتر مجاز نیز حذف شدند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از متقاضیان این سفر معنوی می خواهیم که بلیت را گران نخرند و هرگونه شکایت در این باره را از طریق سامانه سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir در میان بگذارند.