اینجا سر گردنه است/ شرکت های هواپیمایی در آزمون برف رد شدند

گروه اقتصادی- برفی که در کشور بارید ناکارامدی بسیاری از نهادها و سازمان ها را نشان داد، باور پذیر نیست که یک بارش برف ساده بتواند اینچنین در امورات عادی کشور اخلال ایجاد کند.

به گزارش افکارنیوز، متاسفانه در این روزها خبر تعطیل شدن فردودگاههای کشور و سرگردانی مسافران به علت بارش برف شنیده شد و مشخص شد با بارش برف و یخبندان شرکت های هواپیمایی تعطیل می شوند.

از سویی بسیاری از مسافران خارجی که قصد ورود به ایران را داشتند در این روزها بلاتکلیف بودند و مسئولان شرکت های هواچیمایی به جای اینکه پاسخ شفاف و روشن به این مسافران بدهند باعث نارضایتی و اعتراضات مردم در فرودگاهها شدند.

از سوی دیگر در داخل کشور فرودگاههای مهر آباد و امام خمینی(ره)  که به علت بارش برف پرواز ها کنسل می شد، توان پذیرایی و ارائه خدمات را نداشتند تا نشان دهند در این موضوع ضعفی جدی وجود دارد.

اما خبر شوکه کننده جایی بود که برخی تاکسی های فرودگاهی شنیده شد برای جا به جایی مسافران مبلغ 500 هزار تومان و 1 میلیون تومان را پیشنهاد داده بودند.

مسئولان باید توضیح دهند که در زمانی که برفی می بارد چرا برخی چنین سوء استفاده می کنند و چرا اینگونه باعث نارضایتی مردم می شوند.

چرا باید تاکسی ها اینچین بخواهند گوش مردم را ببرند و حس سر گردنه بودن به برخی رانندگان دست دهد.

چه خوب می شود برخی مسئولان که به صورت وی آی پی سفر می کنند در فرودگااها در میان مردم در این روزها حاضر شوند و مشکلات را از نزدیک ببینند.

این در حالی است که هنوز مشکلاتی که در زمان اربعین و پرواز های به کشور عراق با قیمت های گزاف و کنسلی های پی در پی صورت گرفته بود فراموش نشده است.

چرا شرکت های هواپیمایی که در ایام پیک هر شرایطی دارند به مسافران تحمیل می کنند در زمان بروز مشکلاتی اینچنینی از ارائه خدمات سر باز می زنند؟ چه کسی باید بر این موضوع نظارت کند؟